Волво Клуб - България

Full Version: volvo 850 2,4 DOHC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
привет на всички наскоро си купих volvo 850 2,4 DOHC но има две неща които ме притесняват - парвото е свързано с двигателя ... като запали или пали нормално или пали на 3 или 4 цилиндъра малко след което изчиства и започва да работи нормално , като потегля на моменти отново го прави след което пак изчиства и продалжава да си работи нормално във вразка с това мислех че е задръстен горивния филтър и го смених но проблема жсе още го има , сложих му и добавка за почистване на инжекциона малко пооправи но пак си остана този проблем , също така когато излезна на магистрала и когато се случи тожа колата не губи мощност а продалйажа да ускорява но осезаемо по бавно.

И 2-рото не6то което ме притеснява е педала на съединителя - отделя ниско и самият педал понякога заяжда в смисал че не се връща жеднага в най горна позиция а застава за момент там кадето е отделил и след тожа със щракане с отижа най горе ..

Ако някой има идеи или може да помогне моля да пише...
Ами като начало добре дошъл в отбора на големите, желая ти дълги и безаварийни километри.
Първото ми изглежда като лебедова песен на бензинова помпа (естествено може и да е и друго нещо, свещи, кабели, дистрибуторна капачка, дебитомер), за да не се луташ и направи само диагностика ( потърси във форума, описано е как се прави). Също така, не знам дали си карал досега такъв модел Волво, определено духа на състезателя го няма в него, общо взето са тромавички коли. А по втория въпрос-няма значение къде отделя, защото съединителя е хидравличен ( т.е. не можеш да предцениш за състоянието на съединителя по мястото на отделяне).
Между другото си избрал най-удачния двигател за модела (по мое скромно мнение).
NASKO1973 Wrote:Ами като начало добре дошъл в отбора на големите, желая ти дълги и безаварийни километри.
Първото ми изглежда като лебедова песен на бензинова помпа (естествено може и да е и друго нещо, свещи, кабели, дистрибуторна капачка, дебитомер), за да не се луташ и направи само диагностика ( потърси във форума, описано е как се прави). Също така, не знам дали си карал досега такъв модел Волво, определено духа на състезателя го няма в него, общо взето са тромавички коли. А по втория въпрос-няма значение къде отделя, защото съединителя е хидравличен ( т.е. не можеш да предцениш за състоянието на съединителя по мястото на отделяне).
Между другото си избрал най-удачния двигател за модела (по мое скромно мнение).


реших да направя най лесното и свалих кабелите и открих по два от тях изгоряло ниско долу кадето кабела прави контакт със свеща точно над гуменото уплатнение на края на кабела което мисля обяснява непостоянната работа на двигателя.... а 2-рото значи не е проблем защото не усещам съединителя да буксува...
Може, може...даже явно е Sad само че е някъде по хидравликата или някакво криво желязо около педала.
а защо да не е главна помпа на съединителя има ли голям празен ход педала