Волво Клуб - България

Full Version: Моля за малко инфо за V40 1.9td 95к.с.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
От скоро си купих V40 1.9td 95к.с.Това следователно ми е и първи дизелов автомобил.Имам проблем с паленето,смисъл пали по-тегаво,а след 5 минути работа пали от четвърт,другото и по-важното разбира се е свързано с турбото.Закарах го при майстора който години на ред ми подържа колите и когато му засменявах ремъци,ролки и всичко с което е необходимо за обслужаването,майстора ми показа че турбото набива масло по маркучите....НЕ Е МНОГО,но има наличие на масло,неговото мнение е,че не е добре това изобщо даже,но той е ГОЛЯМ критик относно рено двигателите и особено към ВОЛВАТА.Та за това търся и ВАШАТА ПОМОЩ,защото знам,че тук има хора който знаят много за ВОЛВО и биха ми казали,нормално ли е наличието на масло в маркучите(но не е кой знае колко,но имаSad мамицата му и аз го видях)...или изобщо не е нормално това ''явление''...Това показател ли е,че турбото си ''заминава'' или напротив,в рамките на нормалното е...Питам ви и моля за отговори,особено от ХОРАТА ТУК КОЙТО КАРАТ И ОБИЧАТ ТЕЗИ КОЛИ.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО...

Иначе да си кажа,много ми харесва колицата и разбрах,че именно този мотор 1,9ТД с 95к.с 1999г. бил много добър...ама знам ли нямам идея.Е приятели,чакам отговорите ви и мненията ви и всичко с което бихте могли да ми помогнете.

С уважение :Никола Николов
Наскоро четох в една тема тук в форума: <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=1580&start=80">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic ... 0&start=80</a><!-- m -->

прочети цялата тема и обърни внимание на последният пост.

А за това как може да провериш дали турбото ти здава багажа се проверява за аксиален луфт.
как става това може да видиш в тази тема: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18424&start=10">viewtopic.php?f=8&t=18424&start=10</a><!-- l -->
прочети я цялата ще ти е от полза.

да ти е честита придобивката колега желая ти дълги км безавариино каране!
Мерси колега,направо за няколко дни се набих маса пари за ремонти и получих накрая отговор от сора на ''МАХАЙ Я ТАЗИ КОЛА,за нищо не става''Sadа колицата си беше ЧУК.Егати и късмета или де да знам как да го нарека,абре на мен си ми харесва много...вчера сменявах ангренаж и всичко друго,плюс свещи,филтри,ролки,водна помпа и прочея...колата като я взех ми палеше трудно първият път...минах през вси
Колега а що за кола е новата ми придобивка...а именно V40 1,9д-95к.с....вчера разбрах,че този модел се нарича Д-и...а не ТД,което изобщо не знам какво значи,като цяло дали можеш да ми кажеш ЩО ЗА КОЛА Е ТОВА и има ли знаещи се дефекти и ако да,какви са,че аз вече се плаша от всичко което се случва и даже ми минава през акъла да я продавам,щото ме наплашиха,че няма компресия и т.н...смених всичко което трябва и не трябваSmileSmileSmileи де да знам....като я взех ми палеше първият път по-трудно,след което палеше от четвърт...сега майстора и е пуснал повече аванс на помпата,пали супер,но пуши достаSadSadкоето ме дразни адски,защото като си я взех,не пушеше грам даже...като цяло ме изплашиха много и ми казаха,че ми е спукана главата,че нямам компресея,че турбото ми заминава и още доста кофти неща...а колата работи СТРАХОТНО...ох де да знам вече...набих доста кинти за да карам някакъв гроб,така че изобщо не нзам как и какво и защо са тези волва,преди тази В40 карах само японски коли.Относно главата...майстора каза,че може би пропускала по малко от гарнитурата и лепила маслото по стените на казанчето на разширитела,а антифриза е 100% чист и каза,карай докато омеша маслото с антифризаSadSadSadЕГАТИ СЪВЕТА...попитах го дали това не е от преди и да е правена,щото колицата си работи много добре...отговора беше НЕ ЗНАМSmileSmileSmileSmileЗа турбото вече споделих,сега след смяната на ремъка УЖ направи всичко като центровки ,-ментровки...колата пали отчетвърт,но си пуши,сега не знам като върне малко аванса,ще пали ли пак или ще ударя ГРЕДА отново,та май ако правя глави-КРАКА,турбини-МУРБИНИ и т.н. май ще си остане завинаги моя,а колата си е стара 99г е...май си го закъсах с нея...или няма нищо сериозно,а майтора си говори някакви неща...днес ще я карам в МП,да я закачат там по стендове и т.н и да видимSmileSmile
Двигатела е Renault модела е dCi тези двигатели се ползват от Nissan и Dacia. Мисля че за самата разработка имат пръст и от Nissan но не съм сигорен нека колегите ме поправят....

По принцип двигателят е доста здрав, може би си попаднал на куц майстор, или в по лошият случай на скъсан от ръчкане двигател. А тва че тоя майстора я е нахранил така марката е без покритие.
Това което знам като недостатъци по тези двигатели е:
1. Турбо.
2. Двумасов маховик.
дреболии от рода на изгорели крушки по таблото просто не ги слагам в тази графа.

Ако искаш се порови в форума на Renault там има много теми за този двигател. Също така тея темички които ти пуснах ги прегледай добре.

Най добре отиди в МП да ти направят пълна диагностика, там поне със сигурност няма хейтъри на марката и ще ти кажат истината такава каквато е!
Мойто мнение е, че ако ти харесва колата си я карай и подържай. Е да, малко е скъпичко но пък тва е положението ако караш Бенц или Ауди и нещо им се случи пак ще се бръкнеш доста за ремонт на модели от същата година и клас. Който иска кола с евтина поддръжка и ремонти да си купи Fiat.....

Успех колега и пиши после какво е станло.
Momko, не си прав. Dci се водят комън рейл двигателите на В40- 102 и 115 коня. Въпросният 95 коня двигател има една разлика с предшественика си 90 коня. А тя е горивната помпа. На тоя мотор помпата е БОШ, а на стария 90 коня, като моя е ЛУКАС. Всичко останало си е едно към едно еднакво. На тоя мотор двумасов маховик не се монтира. Само на моделите с 102 и 115 коня.

П.П. Колега, смени си МАЙСТОРА!
Сменяй МАЙСТОРА така да го нарека колега.Аман от разбирачи некадърници :mrgreen:
VOLVO V40 1.9TD Wrote:...сега майстора и е пуснал повече аванс на помпата...
Тоя пич май цял живот е правил "дизелови" Москвич, Волга или Лада щом обича да бара центровки :lol:
Както е тръгнал защо не пробва да презацепи +- някой зъб на ангренажа Confusedhock:
Айде стига вече в България кварталните майстори в тенекиения гараж са се правили на по-умни от инженерите изчислили двигателя и всичко по колата.След като са казали че помпа, колянов и разпределителен вал трябва да се зацепят по точно определени белези или по щифтове то значи трябва да е така.Предвидени са авансатори и обогатители по системата така че свободни съчинения не трябва да има.Факта че подаваш по-голям аванс означава че след това няма да работи коректно в целия диапазон на оборотите.
При положение че не си с комън рейл си ползвай класическия начин на обогатяване на сместта с педала до ламарината при палене, винаги дава ефект.
Ебати глупостите, това с аванса съм го виждал на Нисан с Рено/Нисан дизел. Резултата винаги е лесно палене, нисък разход, димна завеса зад колата и теч от помпата след време. От турбото винаги леко омаслява - получава се от нередовна смяна на масло, но не е проблем. Колко още ще изкара турбото е въпрос на късмет, няма връзка с омасляването.

Всички дизели от 90те изглеждат като да имат проблем с гарнитури, криви глави и т.н., но нямат. Като проимат процеса приключва с прегряване за 15 мин. Ако изкара повече от 15 мин след палене - нищо му няма на гарнитурите и главата.

Наблюденията са ми върху Нисан Съни от началото на 90те, който е с почти същия двигател разработка на Рено и Нисан. Същите симптоми, същите 'майсторски' решения и размишления. Колата си навъртя още 100 000 с течаща помпа и димна завеса по светофарите, купето изгни до безобразие, двигателя пали с 40 А/ч акумулатор от раз и харчи 7/100 градско с течаща помпа.
Ето ме и мен същия автомобил подобни проблеми "разбирач майстори". Наляха масло не каквото трябва и до където трябва не сложиха зъб повече на ремъка пет пъти им връща колата и само ми светеше лампата за проблем в двигателя. Закарах я в сервиза на волво МП. (не съм им голям фен) и всичко изчезна пуснаха ми съвети кое да си до сменя без излишни неща. От сорта ако не е от това значо ще е от другото и не знаеш какво ти слагат по и във колата.
Сега колата си ми е супер 6 на 100 върви доста добре за 95к. А зимата пали по добре и от бензинки Smile))
Та съвета ми е не само към теб, внимавайте с майстори и сервизи ( части ).
Pages: 1 2 3