08-18-2011, 09:57 PM
Уважаеми колеги, на път съм да стана част от малката общност от хора каращи тази добра и недооценена марка автомобили в България. Основната причина да ви пиша е конкретен автомобил, който мога да закупя изгодно. Надявам се тук да намеря информация от добри и отзивчиви хора имащи опит с модела. Пуснах темата тук, но ако не е за тук ме извинете, нямам опит със сайта, а не можах да намеря нещата, които ме интересуват конкретно чрез търсачката.
И така ще се опитам да бъда кратък. Автомобилът на който съм се спрял е 850 glx произведен 1993 година , седан, с 2.0/25клапана двигател без турбо 240000 на километража без видими следи от ръжда и ..с газова уредба. Днес бях на първи оглед, но като човек не карал Волво нищо особенно не ми направи впечатление, но като поприказвах с момчето дето го продава, някои въпроси започнаха да се сформират в главата ми. :lol:
Като на колко хиляди се сменя ангренажен ремък?
Колко струват чифт карета?
Къде и за колко пари мога да си намеря реле за късите светлини..и толкова наистина ли са трудни за намиране някои резервни части?
Колко струва едно странично огледало?
Редно ли е автомобилът да губи по литър !?! масло между две смени...и къде най-често е причината при този двигател? --- Собственикът твърди, че "димял" отнякъде..нещо, за някаква гарнитура мъмреше, ама не каза точно..не знаел
Колко струва въпросната"леща" на изпускателният колектор?
Натрупва ли се ръжда и къде са ключовите места?
Колко е гражданската и данъка на подобна кола?
Има ли някави особенности и капризи при поддръжката?
Налагат ли се скъпи ремонти по ходовата част и окачването?
...И ред други финансово-екзистенциални въпроси
Или казано на кратко на какво се натъквам когато купувам старо 850 с климатик(който никой не знае дали работи) и газова карано 40000 километра по родните ни пътища. 8-)
Споделяйте всичко, което ви е направило впечатление за автомобила... и лошо и добро
...На мен лично, на първо гледане ми направи впечатление липсата на ръжда и добре запазения салон
пп...А и според вас каква е реалната цена на такава кола...към момента.
И така ще се опитам да бъда кратък. Автомобилът на който съм се спрял е 850 glx произведен 1993 година , седан, с 2.0/25клапана двигател без турбо 240000 на километража без видими следи от ръжда и ..с газова уредба. Днес бях на първи оглед, но като човек не карал Волво нищо особенно не ми направи впечатление, но като поприказвах с момчето дето го продава, някои въпроси започнаха да се сформират в главата ми. :lol:
Като на колко хиляди се сменя ангренажен ремък?
Колко струват чифт карета?
Къде и за колко пари мога да си намеря реле за късите светлини..и толкова наистина ли са трудни за намиране някои резервни части?
Колко струва едно странично огледало?
Редно ли е автомобилът да губи по литър !?! масло между две смени...и къде най-често е причината при този двигател? --- Собственикът твърди, че "димял" отнякъде..нещо, за някаква гарнитура мъмреше, ама не каза точно..не знаел
Колко струва въпросната"леща" на изпускателният колектор?
Натрупва ли се ръжда и къде са ключовите места?
Колко е гражданската и данъка на подобна кола?
Има ли някави особенности и капризи при поддръжката?
Налагат ли се скъпи ремонти по ходовата част и окачването?
...И ред други финансово-екзистенциални въпроси
Или казано на кратко на какво се натъквам когато купувам старо 850 с климатик(който никой не знае дали работи) и газова карано 40000 километра по родните ни пътища. 8-)
Споделяйте всичко, което ви е направило впечатление за автомобила... и лошо и добро
...На мен лично, на първо гледане ми направи впечатление липсата на ръжда и добре запазения салон
пп...А и според вас каква е реалната цена на такава кола...към момента.