Волво Клуб - България

Full Version: Монтаж на SmartDRL модул.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, закупих си въпросния модул от <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.smartdrl.com">http://www.smartdrl.com</a><!-- m -->. Описание за монтажа е тук ( <!-- m --><a class="postlink" href="http://smartdrl.com/SmartDRL6v3.pdf">http://smartdrl.com/SmartDRL6v3.pdf</a><!-- m --> ). Понеже S/V40 е с управление на светлините с - (минус, което за жалост разбрах след като го закупих) се оказа, че схемата за свързване е съвсем различна. Червеният кабел е свързан към дългите (червеният кабела е свързан за зелен/оранж., който влиза в ръчката за дългите). Обаче излезе проблем, там захранването тръгва само когато сме на контакт и от тук устройството не му сработват половината екстри.
Въпроса ми е как да накарам на този кабел да има постоянно + 12/14V или пък да кажете къде другаде би могъл да се включи. (или пък да не би да съм объркал кабела)

Надявам се, че съм бил ясен, ако не питайте.

Схемата.
А поне да ми кажете как да направя да имам дълги без да съм дал на контакт.
Малко оффтопик

При положение че Волвото си има DRL, защо слагаш допълнителен?!
Темата е за друго, ако може по въпроса ми.

п.п. Защото го включвам на дългите на 30% и има допълнителни екстри прочети цялото ръководство.
4-а страница от ПДФ-а ти е схамата за "-" и 10-а група програмираш на стойност 2.

Темата за тези допълните управления е вече дискутирана. Доколко е оправдано/необходимо/удачно си лично негово решение... Хайде признайте си - на всеки от вас му е минавала тази идея през главата по една или друга причина. Дали за пестене на енергия, дали заради екстрите като пуснеш "светкавичка" с еднократно издърпване на лоста да мигат разни комбинации 2 пъти къси и един път дълги, забавения старт на светлините пък е примамвал други и т.н. всеки си решава.
Колеги, моля ви се четете какво пиша. Всичко е монтирано, свързано и програмирано. Просто когато е с минусово управление захранването се зема от + на фаровете, аз съм го взел от лоста за дългите, просто проблема е, че там има напрежение само кога съм на контакт. А за да загася бавно и да се пуска кога отключа колата му трябва постоянно напрежение. Може и да греша някъде не съм безгрешен. Но за сега идеята ми е, ако може да ми помогнете да подкарам дългите да работят (от лоста) дори когато не съм на контакт.

п.п. А относно светкавицата тя не работи при минусово управление. Иначе е добро Big Grin
Сорри не съм те разбрал правилно значи ...

Еми пич хванах ти идеята ОБАЧЕ, дори и да постигнеш ефекта на това да имаш дълги винаги при посочената схема на връзване не е ли равносилно като да боднеш оранжевия кабел директно на акумулатора ... (не е, да, но ефекта ще е същия) защото реално контакта ти играе ролята едновременно и на захранване и на прекъсвач на разботата на джаджата...

Май сам не се разбрах какво казах.
Разбрах те, но по мое разбиране червеният е захранване на модула, а оранжевия е знак че колата ще се пали (т.е. контакт) и почва да мери напрежението и когато то е над 13.5V се пускат плавно светлините. Обаче да се върнем на червеният захранващ кабел, модула работи само като съм дал захранване (чрез червеният кабел) само от + на ключа. Ако го вържа директно НЕ работи, а дефакто то е само едно захранване.