10-31-2011, 03:33 PM
Здравейте!
Електрическата помпа на автомобила спря да включва след изключване на двигателя. Оттогава ми се губи антифриз. Мисля, че се получава по-голямо налягане в разширителния съд, от който антифриза изтича през клапана .
Може ли проблема да е от релета B2 и 3.22 (съответно 1 и 2)? И какво трябва да е съпротивлението на датчика B6? Ако не се измерва съпротивлението му, как да разбера дали работи коректно. Модела на двигателя е B18EP.
Електрическата помпа на автомобила спря да включва след изключване на двигателя. Оттогава ми се губи антифриз. Мисля, че се получава по-голямо налягане в разширителния съд, от който антифриза изтича през клапана .
Може ли проблема да е от релета B2 и 3.22 (съответно 1 и 2)? И какво трябва да е съпротивлението на датчика B6? Ако не се измерва съпротивлението му, как да разбера дали работи коректно. Модела на двигателя е B18EP.