11-28-2011, 12:17 PM
Предполагам доста колеги са се сблъскавали с проблема:
При запушен сепаратор и flame trap ,се получават проблеми с омасляване на капачката за маслото и дим от пръчката за нивото .
И още по-лошо : при много запусната система и в резултат - повишаване на налягането в картера ,може да избие заден семеринг.
С всички свързани с това главоболия - теч на масло ,омасляване на съединителя и най-вече сериозни разходи.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Тъй като и при мен го има проблема ,а нямах време това лято да свалям всмукателния колектор и да прочистам системата ,го
реших временно ето така:.На първата снимка е старият ми корпус за пламегасителя.Наложи се да купя нов ,защото нов пламегасител се продава само с корпуса - в Скантех ,за 7,50 лв.Дебелата му тръба съединих с тръбата на маслопоказателя чрез парче стар маркуч(сн.1) ,тънката - с маркуч с малък диаметър и през тройник ,прикачих с малката тръба преди пламегасителя към захранващия тръбопровод (сн.2).В резултат - вече нямам и следа от масло около капачката и предполагам семерингът на коляновия вал е вън от опасност.
Минусите : пръчката за масло вече стои в багажника и успях да я настъпя и да я счупя( вече е залепена),а освен това самата тръба на пръчката ръждясва в горния си край.Засега е защитена с малко грес ,но може и да се пръсне с някакъв защитен спрей.
При запушен сепаратор и flame trap ,се получават проблеми с омасляване на капачката за маслото и дим от пръчката за нивото .
И още по-лошо : при много запусната система и в резултат - повишаване на налягането в картера ,може да избие заден семеринг.
С всички свързани с това главоболия - теч на масло ,омасляване на съединителя и най-вече сериозни разходи.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Тъй като и при мен го има проблема ,а нямах време това лято да свалям всмукателния колектор и да прочистам системата ,го
реших временно ето така:.На първата снимка е старият ми корпус за пламегасителя.Наложи се да купя нов ,защото нов пламегасител се продава само с корпуса - в Скантех ,за 7,50 лв.Дебелата му тръба съединих с тръбата на маслопоказателя чрез парче стар маркуч(сн.1) ,тънката - с маркуч с малък диаметър и през тройник ,прикачих с малката тръба преди пламегасителя към захранващия тръбопровод (сн.2).В резултат - вече нямам и следа от масло около капачката и предполагам семерингът на коляновия вал е вън от опасност.
Минусите : пръчката за масло вече стои в багажника и успях да я настъпя и да я счупя( вече е залепена),а освен това самата тръба на пръчката ръждясва в горния си край.Засега е защитена с малко грес ,но може и да се пръсне с някакъв защитен спрей.