Волво Клуб - България

Full Version: Вeнтилатор на купето
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги.Става въпрос за колата на баща ми,която е 850 бензин.
Както е работил вентилатора и обдухвал предният прозорец е спрял.Не се пуска на никакво полужение на плъзгача.Проверих бушоните при двигателя,но всички са здрави.Мисля че беше N 31.Някакви идеи къде другаде да провера нещо преди да я карам на жичкаджия.Благодаря предварително.
Провери и No 5 - отговаря за максималните скорости на вентилатора ,а No 31 за средните и минималните .Ако и това не помогне виж този линк: <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvospeed.com/vs_forum/topic/106427-blower-resistor-repair-guide-850sv70/">http://volvospeed.com/vs_forum/topic/10 ... e-850sv70/</a><!-- m -->
Колеги, да занете къде се намира вентилатора в купето?
Колега ако искаш да те насочим по-правилно трябва да споделиш от коя година е колата и с какъв двигател.
А най-важното в твоя случай дали е климатик или климатроник.
Иначе вентилатора е под жабката.
http://www.atthetipwebs.com/technologyin...emoval.htm
Успех
Колеги,колата е 145к.с 2000куб.и е с климатроник
Колега от къде си ? ако си от София може да ти помогна
Колеги малко развитие по темата.Та колата е на бащами и реши да из4ака да се постопли и тогава да гледа вентилатора.Между другото му бяха из4езнали светлините на таблото.Неясно по кое време. :roll: Учудването беше доста голямо,когато при едно завъртане на контактния ключ,замалко светна километража и заработи вентилатора.Всички бушони са проверени и вадени един по един.Някой знаели коя общата точка между вентилатора и светлините на таблото? :ugeek: Confusedhock:
Пробвай, като запалиш да врътнеш леко контактния ключ назад.
NASKO1973 Wrote:Пробвай, като запалиш да врътнеш леко контактния ключ назад.
Колегата е прав ,при мене много често ми се получава това и дори не ми се пускат фаровете ,леко ключа на обратно и ок ,при мен е така
hristoto Wrote:
NASKO1973 Wrote:Пробвай, като запалиш да врътнеш леко контактния ключ назад.
Колегата е прав ,при мене много често ми се получава това и дори не ми се пускат фаровете ,леко ключа на обратно и ок ,при мен е така
И при мен го има този проблем, придружен с продължаващ да върти стартер след запалването, но както колегите пишат преди мен - като върнеш ключа 1 идея назад слад запалване, което е лесно и безпроблемно действие при тези коли и бързо ще го усетиш как точно става и колко точно трябва да върнеш.
Pages: 1 2 3