Волво Клуб - България

Full Version: Турбото при дизелите
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
днес спорихме с един приател и той казва че турбото не вдига разхода, вярно ли е това?
Имам и още един въпрос понякога турбото ми се вклучва при 1500 оборота и го чивам как свъсти а по някога просто си трака при тези обороти, възможно ли е това или нещо си внушавъм?
днес спорихме с един приател и той казва че турбото не вдига разхода, вярно ли е това?
Имам и още един въпрос понякога турбото ми се вклучва при 1500 оборота и го чивам как свъсти а по някога просто си трака при тези обороти, възможно ли е това или нещо си внушавъм?
Турбото вдига разхода и е логично защото не може една кола да върви повече и това да се дължи на сгъстения въздух. А с колко го вдига това вече е въпрос колко ти е тежко крачето. Относно това дали действа при 1500об. не мога да ти кажа. По принцип се върти постоянно но е ефективно след 2000об.
Турбото вдига разхода и е логично защото не може една кола да върви повече и това да се дължи на сгъстения въздух. А с колко го вдига това вече е въпрос колко ти е тежко крачето. Относно това дали действа при 1500об. не мога да ти кажа. По принцип се върти постоянно но е ефективно след 2000об.
турбото увеличава кпд-то на двигателя и при еднакво ускорение намалява разхода в сравнение с двигател без турбо, ако го караш по-яко от другия двигател тогава щте го качи. Абе сащото като при 16-те клапана, принципа е сащия.
турбото увеличава кпд-то на двигателя и при еднакво ускорение намалява разхода в сравнение с двигател без турбо, ако го караш по-яко от другия двигател тогава щте го качи. Абе сащото като при 16-те клапана, принципа е сащия.
и аз все си мисля че повишения разход е причинен от тежестта на крака, респективно на честотата и силата на натискане на спирачката, което от своя страна си е чиста проба загуба на кинетична енергия преобразувана в топлина предадена на спирачните дискове
и аз все си мисля че повишения разход е причинен от тежестта на крака, респективно на честотата и силата на натискане на спирачката, което от своя страна си е чиста проба загуба на кинетична енергия преобразувана в топлина предадена на спирачните дискове
Наско освен в топлина се израсходва и с работата нужна за отчупване на парченца от веродото Wink
Наско освен в топлина се израсходва и с работата нужна за отчупване на парченца от веродото Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17