Здравейте колеги, въпроса ми е как мога да проверя дали ми е затлачен катализатора на Осмицата? Проблема е, че колата няма мощност, без значение на газ или на бензин. Пали перфектно, няма прекъсвания по време на работа. Ама нема вътък, ако мога да се изразя по-книжовно :mrgreen:
NASKO1973 Wrote:Здравейте колеги, въпроса ми е как мога да проверя дали ми е затлачен катализатора на Осмицата? Проблема е, че колата няма мощност, без значение на газ или на бензин. Пали перфектно, няма прекъсвания по време на работа. Ама нема вътък, ако мога да се изразя по-книжовно :mrgreen:
Като го свалиш и изтърбушиш :mrgreen: друг вариант няма, или поне на мен не ми е познат, ако все пак го направиш по-добре го махни защото не вярвам колата ти да е на 200.000 км. следователно има голяма вероятност да е запушен частично
слагаш едно резонаторно гърне и си решаваш проблема
даже ако не се лъжа за цялата история може да си с някой лев отгоре
Като почне да се запушва катализатора от ауспуха започва да мерише на сяра(или по скоро на тоалетна).Веднага трябва да се вземат мерки,защото могат да ти изгорят изпускателните клапани,тъй като температурата се повишава изключително много.А относно резонансните гърнета и аз съм слагал на много мой коли,но съм чувал,че е по добре за двигателя да си се сложи катализатор.Освен че служи за екология,рециркулирал и връщал необработените газове обратно,което резонанса не може да го прави със същия успех.Но много малко хора това го знаят.Тази информация я имам от немски автомонтьори,които не са по-неграмотни и балъци от нас.
Аз така или иначе я карам на газ, тъй че варианта с друг катализатор не стои, а не виждам какво друго може да е.
То мисля всеки би сложил нов катализатор, но имайки предвид, че в общия случай струва колкото половината кола, повечето хора не го правят...
Аз моят катализатор също съм го "изтърбушил/махнал" - симптомите бяха точно като твоите NASKO1973. Прав е и колегата armagedon.
Трябва само да се внимава с резонаторното гърне. При мен автомобила като цяло се отпуши, но имам чувството, че последните 1000 оборота се "пълнят" по трудно. Не прост обслужващ елемент е изпускателния колектор и крие своите рискове при преправяне. Най просто казано колкото по стеснен е колектора имаме подобрени ниски обороти и обратното, колкото е по широк то толкова по добри са високите обороти. Дължината на колектора също е основен фактор но тя вече е за отделна тема.
Катализатора е сменен, ефекта е, че сега се опитва да литне. Ама я го дръжим, дзверот.
Смени го с нов? Колко пари ти излезе? Или сложи гърне?
Сменен е с резонаторно гърне, безплатно.
Здравей те.Може ли съвет къде мога да сваля катализатора на 850-ката,да сложа резонаторно гърне и как да го позная че е що-годе читаво?Предварително благодаря!