Волво Клуб - България

Full Version: проблем с алармата неприятен
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
проблема е следния не мога да изключа алармата същата е фабрична volvo guard ако не се лъжа лошото е че практически не мога да си ползвам колата а колата е volvo 850 TDI 97 g. още по лошо е че се случи извън софия в едно село високо високо в планината така че колеги положението е кофти помагаите ако можете предварително благодаря
проблема е следния не мога да изключа алармата същата е фабрична volvo guard ако не се лъжа лошото е че практически не мога да си ползвам колата а колата е volvo 850 TDI 97 g. още по лошо е че се случи извън софия в едно село високо високо в планината така че колеги положението е кофти помагаите ако можете предварително благодаря
Кофти работа. Трябва ти алармаджия защото стартера ти минава през алармата и ако разкачиш буксите няма да успееш да завъртиш. Като начало ако можеш да я снимаш и постнеш тук някой колега може и да ти помогне. При мен се намира под корите на жабката ама на 850 не знам къде може да са я сложили.
Кофти работа. Трябва ти алармаджия защото стартера ти минава през алармата и ако разкачиш буксите няма да успееш да завъртиш. Като начало ако можеш да я снимаш и постнеш тук някой колега може и да ти помогне. При мен се намира под корите на жабката ама на 850 не знам къде може да са я сложили.
ddxdd Wrote:проблема е следния не мога да изключа алармата същата е фабрична volvo guard ако не се лъжа лошото е че практически не мога да си ползвам колата а колата е volvo 850 TDI 97 g. още по лошо е че се случи извън софия в едно село високо високо в планината така че колеги положението е кофти помагаите ако можете предварително благодаря

Ако не си я намерил да знае че се намира до волана(махаш кората над педалите и ще видиш едно голямо реле на което пише Volvo guard sistem това е управляващия блок на алармата) можеш да махнеш управляващия блок но трябва да си включиш стартера вземи два кабела с мъжки букси и постави от лявата страна на средните букси(надявам се да си ме разбрал) или запали на скорост. Само да ти кажа че този блок стува 420лв. в Мото Пфое. И аз имам същия проблем, това е слабо място на 850-ките.
ddxdd Wrote:проблема е следния не мога да изключа алармата същата е фабрична volvo guard ако не се лъжа лошото е че практически не мога да си ползвам колата а колата е volvo 850 TDI 97 g. още по лошо е че се случи извън софия в едно село високо високо в планината така че колеги положението е кофти помагаите ако можете предварително благодаря

Ако не си я намерил да знае че се намира до волана(махаш кората над педалите и ще видиш едно голямо реле на което пише Volvo guard sistem това е управляващия блок на алармата) можеш да махнеш управляващия блок но трябва да си включиш стартера вземи два кабела с мъжки букси и постави от лявата страна на средните букси(надявам се да си ме разбрал) или запали на скорост. Само да ти кажа че този блок стува 420лв. в Мото Пфое. И аз имам същия проблем, това е слабо място на 850-ките.
благодаря за помоща при мен проблема се оказа адски тъп оказа се че са свършили батериите на дистанционото а новите които купих се оказаха менте което ми струваше автовоз софия рилски манастир и обратно по 1.30км, 30лв в м.п. и два дена загубено време
благодаря за помоща при мен проблема се оказа адски тъп оказа се че са свършили батериите на дистанционото а новите които купих се оказаха менте което ми струваше автовоз софия рилски манастир и обратно по 1.30км, 30лв в м.п. и два дена загубено време
Ето какво пише в Аутодата за оригиналната аларма и начина на обучаване на дистанционните управления(ДУ).В рамките на 10 сек даваш 4-ри пъти на контакт и махаш,оригиналния светодиод трябва да светне.Натискате двата бутона на ДУ при което светодиода трябва да премигне (прието ДУ),и така до 4-ри ДУ.
На успелите да програмират свойте дистанционни ЧЕСТИТО !
Мойте наблюдения са ,че не алармата забравя ДУ ,а тя самата дефектира.
С мойте приятели караме 3-и 850-ки и на нито една кола Аармата не работи.
Последно един съвет,една обикновенна автоаларма на 100% замества оригиналната.
Ето какво пише в Аутодата за оригиналната аларма и начина на обучаване на дистанционните управления(ДУ).В рамките на 10 сек даваш 4-ри пъти на контакт и махаш,оригиналния светодиод трябва да светне.Натискате двата бутона на ДУ при което светодиода трябва да премигне (прието ДУ),и така до 4-ри ДУ.
На успелите да програмират свойте дистанционни ЧЕСТИТО !
Мойте наблюдения са ,че не алармата забравя ДУ ,а тя самата дефектира.
С мойте приятели караме 3-и 850-ки и на нито една кола Аармата не работи.
Последно един съвет,една обикновенна автоаларма на 100% замества оригиналната.
Pages: 1 2 3