Волво Клуб - България

Full Version: Като за начало..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
де факто станах собственик на волво 850 '95 с метанова уредба; 2.5 литра, 10 клапана

има много неща, които трябва да бъдат направени, за които трябва да се вземат решения

мога да реша да махна метана, защото имам чувството, че се губи идеята за 'волво'; освен това има постоянен проблем с детонациите - трябва най-малкото да се закара на реглаж при хора, на които може да се разчита

климатроника е мъртъв, не духа студено; клаксона не се задейства от волана, а от някакво копче на таблото

изобщо, колата е поддържана мърляво досега и това трябва да спре

каквото и да е обаче, това е потресаваща кола

след нея, като се кача в някоя от служебните ни коли - хюндай гетз или фиеста, се чувствам като в рикша - дори не мога да ги подкарвам свясно вече

тоест, както започвам с волво (това ми е първата сериозна кола; иначе като бях на 17 имах 2 запорожеца :twisted: ), така и ще се пенсионирам, наизбежно е

...
толкова като за начало, ще се радвам на съветите ви
де факто станах собственик на волво 850 '95 с метанова уредба; 2.5 литра, 10 клапана

има много неща, които трябва да бъдат направени, за които трябва да се вземат решения

мога да реша да махна метана, защото имам чувството, че се губи идеята за 'волво'; освен това има постоянен проблем с детонациите - трябва най-малкото да се закара на реглаж при хора, на които може да се разчита

климатроника е мъртъв, не духа студено; клаксона не се задейства от волана, а от някакво копче на таблото

изобщо, колата е поддържана мърляво досега и това трябва да спре

каквото и да е обаче, това е потресаваща кола

след нея, като се кача в някоя от служебните ни коли - хюндай гетз или фиеста, се чувствам като в рикша - дори не мога да ги подкарвам свясно вече

тоест, както започвам с волво (това ми е първата сериозна кола; иначе като бях на 17 имах 2 запорожеца :twisted: ), така и ще се пенсионирам, наизбежно е

...
толкова като за начало, ще се радвам на съветите ви
Айде да ти е честита. Не си махай метана да не се уплашиш от разхода. А ако все пак си решил аз си търся по-евтин метан да си сложа и може да се разберем нещо.
Айде да ти е честита. Не си махай метана да не се уплашиш от разхода. А ако все пак си решил аз си търся по-евтин метан да си сложа и може да се разберем нещо.
бичето Wrote:мога да реша да махна метана, защото имам чувството, че се губи идеята за 'волво'; освен това има постоянен проблем с детонациите - трябва най-малкото да се закара на реглаж при хора, на които може да се разчита

климатроника е мъртъв, не духа студено; клаксона не се задейства от волана, а от някакво копче на таблото

На метан карам вече около 2000 км (предимно градско), за сега проблем с детонации не съм имал; газаджиите които ми я слагаха ме предупредиха, че запалителната ми система трябва да е перфектна за да се избегнат детонациите и се разминах само с нови свещи.

За климатроника ( студено) , като начало можеш да отидеш някъде да ти го заредят.

Успех и Честита придобивка Smile
бичето Wrote:мога да реша да махна метана, защото имам чувството, че се губи идеята за 'волво'; освен това има постоянен проблем с детонациите - трябва най-малкото да се закара на реглаж при хора, на които може да се разчита

климатроника е мъртъв, не духа студено; клаксона не се задейства от волана, а от някакво копче на таблото

На метан карам вече около 2000 км (предимно градско), за сега проблем с детонации не съм имал; газаджиите които ми я слагаха ме предупредиха, че запалителната ми система трябва да е перфектна за да се избегнат детонациите и се разминах само с нови свещи.

За климатроника ( студено) , като начало можеш да отидеш някъде да ти го заредят.

Успех и Честита придобивка Smile
благодаря за пожеланията

derwin, чудя се къде да го закарам: притеснявам се тези в дружба да не са мърлячи ( а тази кола вече е имала достатъчно такива ), а за дунев напоследък има доста лоши отзиви по другите форуми

иначе, днес като го покарах на метан из града и не усетих детонация

проблемът обаче е, че загубата на мощност е твърде голяма; имам чувстваото, че се подменя душата на тази кола

климатроника го зареждахме това лято и нямаше ефект - причини много, но имам усещането че е мъртъв

ico, по принцип уредбата е хубава, а с нея вървят и едно по-твърди пружини, защото със старите имаше опасност при всяка по-голяма неравност теглича да задира в асфалта

моята сметка показва, че метана се изплаща при интензивно каране, каквото аз не планирам; мисля да я карам почти само извънградско и очаквам, че тоя мотор ще ми гори към 8 при 90-100 км/ч


забравих да кажа, че при потегляне вибрира неприятно, не винаги, но когато задържам съединителя с по-малко газ..нещо такова


във вторник ще пусна едни снимки да я видите 8)
благодаря за пожеланията

derwin, чудя се къде да го закарам: притеснявам се тези в дружба да не са мърлячи ( а тази кола вече е имала достатъчно такива ), а за дунев напоследък има доста лоши отзиви по другите форуми

иначе, днес като го покарах на метан из града и не усетих детонация

проблемът обаче е, че загубата на мощност е твърде голяма; имам чувстваото, че се подменя душата на тази кола

климатроника го зареждахме това лято и нямаше ефект - причини много, но имам усещането че е мъртъв

ico, по принцип уредбата е хубава, а с нея вървят и едно по-твърди пружини, защото със старите имаше опасност при всяка по-голяма неравност теглича да задира в асфалта

моята сметка показва, че метана се изплаща при интензивно каране, каквото аз не планирам; мисля да я карам почти само извънградско и очаквам, че тоя мотор ще ми гори към 8 при 90-100 км/ч


забравих да кажа, че при потегляне вибрира неприятно, не винаги, но когато задържам съединителя с по-малко газ..нещо такова


във вторник ще пусна едни снимки да я видите 8)
ico, по принцип уредбата е хубава, а с нея вървят и едно по-твърди пружини, защото със старите имаше опасност при всяка по-голяма неравност теглича да задира в асфалта

моята сметка показва, че метана се изплаща при интензивно каране, каквото аз не планирам; мисля да я карам почти само извънградско и очаквам, че тоя мотор ще ми гори към 8 при 90-100 км/ч


забравих да кажа, че при потегляне вибрира неприятно, не винаги, но когато задържам съединителя с по-малко газ..нещо такова


във вторник ще пусна едни снимки да я видите 8)[/quote]
Под 8 няма да слезне, а това са си 12лв и отгоре за 100км на метан съответно левовете са около 5-6 :roll: . Аз пък карам предимно градско и ми идва малко дебело на бензин ама не стигат кинтите за метан, пропан-бутан не ми се слага(като ще е гарга да е рошава)Smile Амо решиш да я махаш може да се разберем за няква цена. Аре дай да я видим, ако може снимай багажника и двигателя да видам как е сложена уредбата.
ico, по принцип уредбата е хубава, а с нея вървят и едно по-твърди пружини, защото със старите имаше опасност при всяка по-голяма неравност теглича да задира в асфалта

моята сметка показва, че метана се изплаща при интензивно каране, каквото аз не планирам; мисля да я карам почти само извънградско и очаквам, че тоя мотор ще ми гори към 8 при 90-100 км/ч


забравих да кажа, че при потегляне вибрира неприятно, не винаги, но когато задържам съединителя с по-малко газ..нещо такова


във вторник ще пусна едни снимки да я видите 8)[/quote]
Под 8 няма да слезне, а това са си 12лв и отгоре за 100км на метан съответно левовете са около 5-6 :roll: . Аз пък карам предимно градско и ми идва малко дебело на бензин ама не стигат кинтите за метан, пропан-бутан не ми се слага(като ще е гарга да е рошава)Smile Амо решиш да я махаш може да се разберем за няква цена. Аре дай да я видим, ако може снимай багажника и двигателя да видам как е сложена уредбата.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9