Волво Клуб - България

Full Version: приятна изненада в МОТО-ПФОЕ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Днес реших да си сменя ангренажния ремък(бях си купил преди време един) но уви се оказа 4е не са ми дали такъв какъвто ми трябва..звъннах във фирмата и се оказа 4е за моя модел ремъка струва 165лв и ми казаха че след 40хил км трябва да го сменям.....и реших да питам за оригинален в МОТОТО и представете си там струва само 115 или 117лв щото били два модела и като отида утре да го взема ще видим кои е за моята красавица...така че ПРОВЕРЯВАИТЕ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ КАКВИ СА ЦЕНИТЕ И В НАБЕДЕНОТО ЗА СКЪПАРСКО МОТО-ПФОЕ Big Grin
Днес реших да си сменя ангренажния ремък(бях си купил преди време един) но уви се оказа 4е не са ми дали такъв какъвто ми трябва..звъннах във фирмата и се оказа 4е за моя модел ремъка струва 165лв и ми казаха че след 40хил км трябва да го сменям.....и реших да питам за оригинален в МОТОТО и представете си там струва само 115 или 117лв щото били два модела и като отида утре да го взема ще видим кои е за моята красавица...така че ПРОВЕРЯВАИТЕ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ КАКВИ СА ЦЕНИТЕ И В НАБЕДЕНОТО ЗА СКЪПАРСКО МОТО-ПФОЕ Big Grin

GT1

stosisi,
не знам за теб дали е приятна изненадата на Мото пфу,
ама за мен цените са "леко" озадачаващи. #-o
При цени на ангренажни ремъци в граници 25-45 лв. за брой, оставам крайно учуден как ти се радваш на оферта в пъти по-скъпа....

Колкото до понятието "оригинален" бих те попитал:
Защо се хабят ВСИЧКИ други производители да правят всякакви ремъци, да инвестират в производство, да работят за име с качествена продукция, да плащат луди пари за реклама и маркетинг и т.н. и т.н....., като ние тук си знаем и си баем едно и също - оригинален?!
Айде моля ви се!!!
Вземи и си разглоби колата и ще се убедиш, че на поне 30% от частите пише всичко друго, но не и произведено в Швеция.
Спирам до тук, че почвам да се изприщвам от.......
Сещайте се! :colors:

GT1

stosisi,
не знам за теб дали е приятна изненадата на Мото пфу,
ама за мен цените са "леко" озадачаващи. #-o
При цени на ангренажни ремъци в граници 25-45 лв. за брой, оставам крайно учуден как ти се радваш на оферта в пъти по-скъпа....

Колкото до понятието "оригинален" бих те попитал:
Защо се хабят ВСИЧКИ други производители да правят всякакви ремъци, да инвестират в производство, да работят за име с качествена продукция, да плащат луди пари за реклама и маркетинг и т.н. и т.н....., като ние тук си знаем и си баем едно и също - оригинален?!
Айде моля ви се!!!
Вземи и си разглоби колата и ще се убедиш, че на поне 30% от частите пише всичко друго, но не и произведено в Швеция.
Спирам до тук, че почвам да се изприщвам от.......
Сещайте се! :colors:
е за мойто волво ремък за 45 лв няма...а тоя от мотото не знам колко е оригинален ама му дават около 100хил км...а на останалите 40-50 Sad
е за мойто волво ремък за 45 лв няма...а тоя от мотото не знам колко е оригинален ама му дават около 100хил км...а на останалите 40-50 Sad

GT1

stosisi Wrote:е за мойто волво ремък за 45 лв няма...а тоя от мотото не знам колко е оригинален ама му дават около 100хил км...а на останалите 40-50 Sad

Никой, ама никой голям производител на ремъци НЕ ДАВА пробег 40-50 х.км. на ремъците си, предназначени за марка ВОЛВО примерно, ако завода за автомобили предвижда в експлоатацията на двигателя (колата) този ремък да се сменя на 95 х.км.
И който ти каже, че този или онзи ремък ТРЯБВА да се сменя на толкова километри (40-50) - НЕ му вярвай.

НЕ МОЖЕ производителят на ремъци да пише на опаковката, че ремъка е за В440 или С/В 40 (който се сменя на 100х.км.), а да издържа 40-50!!!
Такъв филм няма!
Дълготрайността (пробега) на ремъците е предвиден и препоръчан от авто-производителя и това е СЪОБРАЗЕНО И ИЗПЪЛНЕНО от ремъко-производителите!
Друга тема е за стареенето на каучука и колко време може нов ремък да е на витрина на дистрибутор или продавач.

GT1

stosisi Wrote:е за мойто волво ремък за 45 лв няма...а тоя от мотото не знам колко е оригинален ама му дават около 100хил км...а на останалите 40-50 Sad

Никой, ама никой голям производител на ремъци НЕ ДАВА пробег 40-50 х.км. на ремъците си, предназначени за марка ВОЛВО примерно, ако завода за автомобили предвижда в експлоатацията на двигателя (колата) този ремък да се сменя на 95 х.км.
И който ти каже, че този или онзи ремък ТРЯБВА да се сменя на толкова километри (40-50) - НЕ му вярвай.

НЕ МОЖЕ производителят на ремъци да пише на опаковката, че ремъка е за В440 или С/В 40 (който се сменя на 100х.км.), а да издържа 40-50!!!
Такъв филм няма!
Дълготрайността (пробега) на ремъците е предвиден и препоръчан от авто-производителя и това е СЪОБРАЗЕНО И ИЗПЪЛНЕНО от ремъко-производителите!
Друга тема е за стареенето на каучука и колко време може нов ремък да е на витрина на дистрибутор или продавач.

BOCK GT1

Даа, оказва се скъп.
Stosisi, проверих ти цените на ремъците и понеже не се сещам от срещата в Пловдив дали двигателя ти беше бензин или дизел, давам тук клиентските цени за двата вида ремъци:
Flenor - 103 лв. за бензин 1.8 (излизат 2 модела двигатели след '98 )
Flenor - 65 лв. за дизела 1.9 на Волво S/V40
От гаража ти също не се ориентирам за мотора, но ми се струва, че май ти беше бензинка 1.8 или греша?
Жоро

BOCK GT1

Даа, оказва се скъп.
Stosisi, проверих ти цените на ремъците и понеже не се сещам от срещата в Пловдив дали двигателя ти беше бензин или дизел, давам тук клиентските цени за двата вида ремъци:
Flenor - 103 лв. за бензин 1.8 (излизат 2 модела двигатели след '98 )
Flenor - 65 лв. за дизела 1.9 на Волво S/V40
От гаража ти също не се ориентирам за мотора, но ми се струва, че май ти беше бензинка 1.8 или греша?
Жоро
Pages: 1 2 3 4 5