Волво Клуб - България

Full Version: Приключение с горивната помпа...ма$#%мkа и
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,
Ето какво се случи с с колата и нас респективно през почивните дни.
Както ни учеха в морското бедствието на кораба обикновено става внезапно като симптомите са малки или ги няма.
Отиваме ние тука до едно градче кьдето има един хубав плаж на едно хубаво езеро. Хубав горещ ден - не се стои. Отидохме изкарахме си плажа и спряхме да се снимаме. Всичко наред качваме се в колата... да обаче, това беше бика Мучо който неискаше да запали. Преди два месеца направи сьщия номер затова несе паникиосах, просто изчаках и пак пробвах - не става. Така след няколко проби и един час вече припотен разбирам че нещата са сериозни. Стигаме до момента как се прави диагностика с подрьчни средства, наистина нямах дори нож в себе си, но имах ключ 10мм и отверка с най нужните накрайници.
Пьрвото коеот ми дойде в главата е бобината за високо напрежение макар колaта да се дьржеше все едно има недостиг на гориво, но тогава ми се искаше да е бобината - имам резервана с мене. Е не стана нищо. Реших че е е сензор или грешка в компютьра, разкачих акумулатора изчаках 10-15мин и пак нищо... Абе има май нещо - вьрти и аха аха да запали но не иска. Отворих кутията с компютрите махнах сложих - нищо. Най-накрая подозирайки ней-лошото проверих дали има налягане на рейката на пробката на инжекторите когато колата е на контакт. Е, нямаше. Слава Богу че тези коли са правени с акьл и да речем няма смисьл да се маха резервоара например за да се стигне до помпата. След още 10 мин помпата беше извадена. Проверих дали достига ток до нея като откачих една лампа от стопа и изчакьрках една жица от усилвателя за суб-буфера. Ток имаше. С тези две жички закачих помпата директно кьм акумулатора. Не работеше. Завьрташе само като и се помогне... Е колата постоя при едни добри хора наблизо и онзи ден след 10мин ремонт си я прибрах. Сега имам и една резервна горивна помпа в багажника.
Пиша това защото може да помогне на някой.
Сиптомите които помпата даваше бяха за дьльг период от време и много малки и много нарядко - колата спираше две пьти, на няколко пьти оборотите на празен ход бяха много нестабилни и не отговаряше на подаване на газ.
Поне всичко завърши с :lol: :lol: :lol:
Здравей колега и честит щастлив край :mrgreen: . Преди по-малко от месец и аз преживях шока от проблем с помпата. Смених я, но стигнах до извода, че горещото време и постоянната й работа разказва играта на помпата. Сега обмислям интелигентен начин за спирането й за да не се стигне отново в близко време до нови неприятни изненади. Приятна вечер от мен.
Благодаря колега.
Мисля си че помпата си е стара и затова спира. Бензина минава през нея и така се охлажда. Така че не може да прегрее. Обаче като прочетох че това малко нещо вдига 3 атмосфери нещата се поизясниха. Дават и дебит 160литра на час. Не е зле... ама никак.
Охлажда се не само,защото минава бензин през нея,ами защото е и в такава среда - потопяема е. Затова е хубаво в резервоара да има най малко 20л.бензин иначе вероятността да изгори се увеличава.
Привет отново,
Днес ходихме на плажа, същото място където стана проблема миналата седмица. Колата е резачка. Почвам да си мисля че старата помпа дори не е подавала оптималното налягане. Е, както казах имам една резервна в багажника и по закона на Мърфи няма да я ползвам :lol: Поръчах и моторчето на Boch за всеки случай. http://www.ebay.ca/itm/Fuel-Pump-Origina...3a779170fb