Волво Клуб - България

Full Version: Познатият проблем с омасляването на мотора...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Привет колеги, от известно време имам доста неприятен теч на масло от мотора и не мога да разбера от къде точно е...тече някъде отгоре, надявах се да е от капака на клапаните но не-там е сухо...понеже омасляването е доста високо остават 3 вариянта според мен- семеринга на разпределителният вал, гарнитурата на вакум помпата или гарнитурата на главатаSad
Някои сблъсквал ли се е с този проблем ?
Ще съм благодарен за споделелените мнения, понеже петното масло под колата става все по-голямо и по-голямо ,а кофтито е че там където е теча няма никаква видимост(между купето и мотора )...
п.с. колата е В40 1.9 тд 98г./90 к.с.
Колега ти вариантите си ги дал - остана в някой сервиз да потвърдят верния Wink
То това е проблема -вече на две места ми казаха,че не е ясно от къде е-явно не им се занимава...
Не се ли вижда поне от коя страна е-вакуум помпата е в дясно /срещу мотора/ семеринга на Р.В. е в ляво.
Колега провери си картерната вентилация!Самия филтър там има О-пръстен и скоба за стяга.Тръгни от там и виж също.Това често се случва доколкото чувам от сервизите.Ако се е задръстил промивай го с обезмаслител или бензин..Той се намира отпред в дясно горната част.
Действително имаше теч или по- скоро сълзене от гарнитурата на вакум помпата който вече отстраних(петното масло под двигателя стана по- малко Big Grin ),ще отметна и семеринга на разпределителният вал,но след някои друг километър -предстои ми смяна на ангренаж скоро , поне да го правя на едно...а иначе филтърът (нали пласмасовото цилиндърче трябва да е филтър) на картерните газове как се разглобява за да го промия или направо да търся ново?
Ето схемичка от Vadis дано съм ти полезен! И на мен ми предстой да го свалям но дали ще го подменям с нов или просто ще го почистя още не знам. Знам че струва 50лв от някакъв магазин на Симеон и става само с поръчка.

Като го свалиш кажи лесно ли става и на какво си се натъкнал?
Има долу една скоба оттягаш я и го измъкваш.На тръбата има О-пръстен.Може да го смениш и него.Вади се много лесно.Той даже ще ти остане в ръцете.Измъкваш и другите маркучета и го миеш като изсъхне го слагаш отново.Нищо сложно не е.И аз го правих пролетта.Може в този отсег да понапръскаш с едно меглио да го обезмаслиш.И да го следиш .Хубаво го стегни .При някои съм виждал,че си слагат един дунапрен около филтъра да попива един вид.
Благодаря колеги, ще си поиграя с това само да ми остане време, че тази седмица съм нощтна, но другата задължително ще му видя сметкатаSmile