Волво Клуб - България

Full Version: Съвет датчик температура на двигател?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Привет, колеги! Имам Волво 850 бензин 2.0 Наложи ми се да сменя датчика за температурата на двигателя защото старият започна да прекъсва падаше стрелката и се вдигаха в този момент оборотите на двигателя в работна температура.Обадих се в МОТО-ПФОЕ струва 95лв. и се чака от една седмица да 10дни да го доставят. Нямам това време! Купих от СКАНТЕХ датчик FAE за 66.50лв. Испански. Като свалих стария си пишеше германия на него. Двигателят вече работи нормално, но мога ли да се чувствам сигурен с новият датчик? Питането ми е. Какво ви е мнението за FAE като качество и цена?
FRANCISCO ALBERO S.A. - FAE, произвеждат доста неща за автомобили. Водят се OEM или Aftermarket. Мисля че произвеждат genuine джаджи за различни марки . Не би трябвало да имаш проблеми. Ако сензора започне да се разваля ще се наблюдават съответните симптоми. Няма да се развали изведнъж. Колко ще издържи вече.... никой не може да каже. Аз не бих се притеснявал за сега. Карай смело.
che4ef Wrote:FRANCISCO ALBERO S.A. - FAE, произвеждат доста неща за автомобили. Водят се OEM или Aftermarket. Мисля че произвеждат genuine джаджи за различни марки . Не би трябвало да имаш проблеми. Ако сензора започне да се разваля ще се наблюдават съответните симптоми. Няма да се развали изведнъж. Колко ще издържи вече.... никой не може да каже. Аз не бих се притеснявал за сега. Карай смело.
Колега, вече мога да ти кажа колко издържа датчика. Един ден точно. От начало колата си тръгна перфектно. На другия ден още на контакт се включи перката на радиатора и светна лабд сондата. Помислих, че кабелът ми създава проблем. Проверих го. После сложих старият датчик и се появиха неговите си проблеми. Дано от скантех да са коректни и да ми върнат парите за дефектният датчик.
Един ден Confusedhock: :o ! Ти уби всичко детско в мен.
che4ef Wrote:Един ден Confusedhock: :o ! Ти уби всичко детско в мен.
За това сега отивам в Мото-Пфое и поръчвам от тях. Купих това, което имаше на пазара защото не ми се чакаше за доставка и колата ми трябва, но ще се наложи.
МП ще е най-добре. Обаче предния да ти държи буквално няколко часа още не мога да си го обесня освен че е уникален боклук. Дано са ти върнали парите. От друга страна, защо се чака толкова много за доставка? Много странно. Те от ebay доставките идват по бързо.
che4ef Wrote:МП ще е най-добре. Обаче предния да ти държи буквално няколко часа още не мога да си го обесня освен че е уникален боклук. Дано са ти върнали парите. От друга страна, защо се чака толкова много за доставка? Много странно. Те от ebay доставките идват по бързо.
Като сравнявам изработката на оригиналния с това, което ми пробутаха,разликата е от земята до небето. Ментето е с една шаиба за уплътняване като за винт от железарията. Истинският е с медна.Пише Волво има код. Доставките идват всеки вторник и това е причината за по-продължителното чакане. Имат си техен ред.
Хахаха казваш тенекия. Аз затова гледам да е все genuine. Имах подобно приключение с предните спирачни дискове. Пича от който взех колата е карал само градско, дето се вика от тях до влака и после обратно. И когато се метнах на колата качих се на магистралата и над 60км/ч започваше едно вибриране когато се натисне спирачката. Над 110 си тресеше. Огънат преден спирачен диск, ама не от дупка (тука няма) ами танекия както казваш. Човека ми е колега и вика абе 500 кинта похарчих да сменят всичко. Ново е ми казва. Е аз похарчих 300 кинта да сменя всичко пак. Brembo дискове за 30 кинта. Взели му парите на човека. Genuine предни дискове за 850 единственото нещо изглежда което се прави в Китай за Волво, но и това им е много на портокаловите глави. Та както се казва "Не сме богати да купуваме евтино".
che4ef Wrote:Хахаха казваш тенекия. Аз затова гледам да е все genuine. Имах подобно приключение с предните спирачни дискове. Пича от който взех колата е карал само градско, дето се вика от тях до влака и после обратно. И когато се метнах на колата качих се на магистралата и над 60км/ч започваше едно вибриране когато се натисне спирачката. Над 110 си тресеше. Огънат преден спирачен диск, ама не от дупка (тука няма) ами танекия както казваш. Човека ми е колега и вика абе 500 кинта похарчих да сменят всичко. Ново е ми казва. Е аз похарчих 300 кинта да сменя всичко пак. Brembo дискове за 30 кинта. Взели му парите на човека. Genuine предни дискове за 850 единственото нещо изглежда което се прави в Китай за Волво, но и това им е много на портокаловите глави. Та както се казва "Не сме богати да купуваме евтино".
В България когато платиш повече не е гаранция за качество. Има една книга която се казва "Синухе египтянина" в нея пише, че търговеца е длъжен да излъже и ако успее купувача е глупака и за смях. Тези отношения в БГ функционират с пълна сила. С това исках да кажа, че освен като плащаме трябва да внимаваме точно от къде купуваме и какво. Даже тук ни се налага сами да сме си доктори, монтьори и какво ли не. Като гледам Посланието което носи колата ми преди да дойде тук. Всичко е изработено добре, поддържано правилно. Излъчва енергията,културата и спокойствието на едно общество част от което ние никога няма да бъдем.
soni Wrote:сложих старият датчик и се появиха неговите си проблеми

Всъщност, какви бяха проблемите (освен неработещата стрелка на таблото)?

П.П. Питам, че и аз май съм за такъв датчик....
Pages: 1 2