Волво Клуб - България

Full Version: На бензин изгасва
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, на всички от форума Smile
Пъроначално искам да споделя с вас, че колата е Volvo 850 GLE Бензин/Газ газов инж. 95г. 2000куб - 126 коня.
Температурите паднаха и аз реших да покарам колата зимата на бензин. Запалвам на бензин и карам с бензин, обаче след 3, 4 километра колата изгасва и няма палене, обаче след половин или един час колата си пали и тръгвам, но след няколко километра същата работа. На газ колата не ми прави тия номера. Запалвам на бензин и след няколко минути минава автоматично на газ тръгвам и си карам без никакви проблеми, обаче на бензин не е така. Колата си пали нормално и на студен двигател. Съмнявам се, че може да е от горивния филтър, защото когато сменях маслените филтри него не съм го пипал.
Някакви съвети или мнения по темата :?
И при мен се появи същият проблем, колата ми и е със съии
щия двигател, като е студена пали от третия път, обръща на газ и работи докато не я изгасят. След това само припалва и изгасва. Това на бензин. След няколко неуспешни опита малко време запалва, явно като пристигне. Успее ли да обърне на газ си работи нормално до следващото гасене. Пробвах само на бензин, както карам изгасва на скорост
Това ,за което се сещам на прима виста е ... вода в резервоара.
През зимата е желателно той да е пълен или поне наполовина.Тъй като въздухът в него съдържа влага ,при работата на мотора и непрекъснатата циркулация на бензина от студения резервоар и тръби до топлия двигател и обратно,се получава затопляне на горивото и при студени външни стени,резултатът е конденз.Той пък се стича на дъното ,щото водата е по-тежка от бензина.А оттам го загребва помпата и резултатът е гаснене на двигателя.
Не е изключено тая същата вода преминавайки през филтъра да замръзва и да прави някакви тапи при минусови температури.
Лечението - повечко бензин,от проверена бензиностанция и ако съвсем нещо се бъзика-малко спирт за горене в резервоара - около 20 мл. на литър , за да свърже водата и да улесни "изгарянето и".
Четох грешките от обд2 буксата -111.Съмнявам се в датчика на хол на разпределителния вал.Решил съм да сложа такъв от лада да видя какво ще стане.Освен този проблем който си е сериозен щото може да угасне някъде колата,има и един друг при палене на студен двигател зимата пали от третия четвъртия път.
Сменял съм свещите преди година ,наскоро ги погледнах бяха като нови ,не ми се вярва да е от тях.
Ако проблемен е датчикът на Хол,няма да работи нито на газ ,нито на бензин.От него двигателя разбира къде се намират буталата в момента ,т.е. кога да подаде искра.Проблемът вероятно е някъде другаде, Но ,ако все пак се решиш да го правиш ,имай в предвид следното: Трудно се запояват кабелите на руския датчик към старите ..или поне на мен ми беше трудно.Аз ги омотах на ръка и нахлузих отгоре им предварително отрязан термошлаух от най-малките,а върху двете готови връзки - още един с по-голям размер :oops: Датчика го взех от ЕМ Комплект 33 на ул.Любляна в кв.Овча купел,Има за Нива и за Лада 2108,2110 .Този за ладата е по-подходящ.

Моторът ми е същия -5202S .В момента добре,че пали от раз ,че се прецаках с акумулатор Искра миналата година (изберете Българското :evil: ) и за втори опит сутрин нямам шанс.
Погледнах реле N103 за горивната помпа ,отворих го и на контактите на самото реле имаше пъхната една хартийка.Като махна хартийката не иска да пали.Това пък защо?
Явно релето е заминало и някой е решил проблема с хартийка за да му подпре контактите Smile
Смених два кондензатора и презапоих два смд резистора на платката на релето и ще го пробвам без хартийката дано да тръгне.
Намерих датчик на хол за лада на козлодуй,в мк33 на бул.Сливница нямаха.
Pages: 1 2