Волво Клуб - България

Full Version: Проблем-спирачки
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги!От доста време насам забелязвам че колата няма инерция,по-трудно потегля,трябва и доста газ да набере.Пускам я от вр. Шипка към Казанлък и не набира по-вече от 80 км..Днес ходих от Севлиево до София.Баира след Севлиево посока София го качвам на 3-та и ми дава 24 моментен разход.В София на 3-4 светофара ми замириса на феродо,когато спрях предна дясна джанта беше леко топла а предна лява не можеше да се пипне.Беше котлон.После в обратна посока след първия тунел пуснах по инерция от 130 км..За 1 км. по нанадолнището скоростта падна до 50 км.Когато колата движи в права линия и на десен завой свири отпред в ляво.Има ли вероятност да са ми задържали накладки на ляво колело?
На феродо да намирисва ? Да не би да е зациклил някое бутало и да притиска накладката...
Да,в София на градско при отворен прозорец намирисва яко на феродо и все едно нещо я държи тая кола.Все пак е 211 к.с.,а тръгва трудно.Зори се.
SAMUIL Wrote:Да,в София на градско при отворен прозорец намирисва яко на феродо и все едно нещо я държи тая кола.Все пак е 211 к.с.,а тръгва трудно.Зори се.

По принцип и от съединителя може да мирише на феродо, но като гледам симптомите при теб може би е това кеото предположих...
Ако можеш вдигни колата, и пробвай всяка гума как се върти (дали се върти свободно) и така ще разбереш от къде идва проблема колега....
Може и с крика, първо от едната а после и от другата страна... Направи го докато е време колега да не си замине някои диск или нещо друго... Така колата предполагам е и дисбалансирана което не е добре...

Успех и пиши после дали има има развитие!
Гаранция ти задържат накладките. Виж отиди на майстор да ти раздвижи спирачните цилиндри,да ги почисти и смаже....,дано не се окаже,че си за нови такива. Не е нормално да ти загряват толкова. Аз този уйкенд бях до Арбанаси и така от чисто любопитство след езда по магистралата пипнах и четирите джанти,не бяха даже и топли а хладки,тъй че взимай мерки.Пробвай при лек наклон,не на скорост като спреш ,дали ще ти тръгне колата.Ако не значи задържат спирачките.
armagedon Wrote:Гаранция ти задържат накладките. Виж отиди на майстор да ти раздвижи спирачните цилиндри,да ги почисти и смаже....,дано не се окаже,че си за нови такива. Не е нормално да ти загряват толкова. Аз този уйкенд бях до Арбанаси и така от чисто любопитство след езда по магистралата пипнах и четирите джанти,не бяха даже и топли а хладки,тъй че взимай мерки.Пробвай при лек наклон,не на скорост като спреш ,дали ще ти тръгне колата.Ако не значи задържат спирачките.

Най-добре да си я вдигне и да раздвижи колелата.. и така ще разбере от кое е..Много кофти, представям си как награва диска...Честно казано е опасно, ако загреее прекалено много, реално си остава без едно спиращо колело.....И тогава МНОГО лошо...
Колеги на лек наклон я бутам и щом спра и тя спира Smile а на равно я засилвам с 80,пускам по инерция и за 200 м. почти спира.Значи задържа?
Отивай на сервиз да ги погледнат. По това което обясняваш имаш блокирало бутало. Колкото повече го бавиш толкова по зле. Може да пребиеш така.
Здравейте колеги!
Днес с един приятел огледахме нещата.Установи се че буталото натиска накладката но не се връща свободно,само с щанга.Свалихме спирачния апарат,имаше една гумичка,която изглежда като хармоника.Явно служи да защитава от мизерия точно там където се движи буталцето.Та периферията на тази гумичка се е извадила леко от легълцето си и от там е влизала вода и мизерия.Буталцето ръждясало и е не се връща до-край.С натиск на педела изкарахме това буталце,изчистихме го хубаво с фина шкурка,зчистихме цилиндърчето,гумения семеринг.Всичко монтирахме по обратен ред,обезвъздушихме системата и сега все едно карам чуждо Волво.По-лесно потегля,набира.Покарах извън-градско,веднага падна и разхода.
Сега е чук!!! Smile
SAMUIL Wrote:Здравейте колеги!
Днес с един приятел огледахме нещата.Установи се че буталото натиска накладката но не се връща свободно,само с щанга.Свалихме спирачния апарат,имаше една гумичка,която изглежда като хармоника.Явно служи да защитава от мизерия точно там където се движи буталцето.Та периферията на тази гумичка се е извадила леко от легълцето си и от там е влизала вода и мизерия.Буталцето ръждясало и е не се връща до-край.С натиск на педела изкарахме това буталце,изчистихме го хубаво с фина шкурка,зчистихме цилиндърчето,гумения семеринг.Всичко монтирахме по обратен ред,обезвъздушихме системата и сега все едно карам чуждо Волво.По-лесно потегля,набира.Покарах извън-градско,веднага падна и разхода.
Сега е чук!!! Smile


А така! Радваме се! Wink
Pages: 1 2