Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за турбото на 850-Т5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте на всички фенове на волво.Отскоро съм собственик на 850-Т5 и ме притеснява един проблем,а именно при максимално ускорение стрелката на турбото в таблото не се изпълва на максимума,а е до средата и колата е като спъната.Това да ли е нормално или не?Благодаря ви предварително...
Ако имаш в предвид точно средата.....преди бялата зона ......
МЪРТВА Е........моите съболезнования.
П.п нормално е да не ходи до края на бялата зона.......
До края на бялата зона е точно 1 бар.
Не съм компетентен но логиката сочи че турбото може би не прави достатъчно налягане , следователно търси там проблема .За моето турбо ми искат 550 лева за ремонт....
Благодаря ви много,а в София има ли надежден сервиз...
Колега имаш ЛС.
В тази връзка кажете колеги някой знае ли,откъде се взима информация по двигателя за налягането на турбото. Питам ,защото моето Волве няма на таблото въпросната стрелка,явно са сметнали да не слагат тъй като съм с ниско налягане на турбото. Решил съм да си взема някакъв манометър за баровете но откъде,какъв и как да го свържа не знам.Помагайте с информация.
armagedon Wrote:В тази връзка кажете колеги някой знае ли,откъде се взима информация по двигателя за налягането на турбото. Питам ,защото моето Волве няма на таблото въпросната стрелка,явно са сметнали да не слагат тъй като съм с ниско налягане на турбото. Решил съм да си взема някакъв манометър за баровете но откъде,какъв и как да го свържа не знам.Помагайте с информация.
Тук малко се чувствам ШАХМАТИРАН.......незнаех че има 850турбо без буст метър.
Да не са сменяли таблото някой хора преди теб ??
За 70-ките зная че нямат???
Не, нищо не е сменяно всичко е пълен оригинал внос от вън.Колата е сравнително рядка и на много малко места (да не кажа почти никъде) няма информация за този двигател,макар да е почти същия с вашите,разликата е в турбината и електрониката.Виждал съм и друго турбо без буст метър.
Доста кинти искат тия пичове за ремонта .
А би могло да стане и ето така: <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvospeed.com/volvo_repairs_how_tos/engine_repairs/mitsubishi-td04-15g_turbo_rebuild.html">http://volvospeed.com/volvo_repairs_how ... build.html</a><!-- m -->
И да струва ето толкова : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/Turbo-Repair-Kit-GENUINE-Mitsubishi-TD04-9B-11G-13G-15G-/380397518716">http://www.ebay.com/itm/Turbo-Repair-Ki ... 0397518716</a><!-- m -->
Плюс баланса при пичовете по-горе.
Към колегите с турбо-мотори :никой ли не знае откъде се взима информацията за налягането на турбото (буст метъра). :roll: Проследете си пътищата и ми кажете :lol:
Pages: 1 2 3