Волво Клуб - България

Full Version: Алпин дизел или обикновен за D5?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
:?: Има ли съществена разлика?
:?: Има ли съществена разлика?
Здрасти,добре дошла във форума .Принципно няма голяма разлика между алпин и обикновен дизел,в Алпина слагат някви добавки за почистване на горивната с-ма,и мисля ,че е с по-високо цетаново число,което ще рече,че изгарянето е по-добро(наи-общо казано),и от това се повишава КПД-то на двигателя. Ако имаш възможност зареждай от по-скапия дизел.
Здрасти,добре дошла във форума .Принципно няма голяма разлика между алпин и обикновен дизел,в Алпина слагат някви добавки за почистване на горивната с-ма,и мисля ,че е с по-високо цетаново число,което ще рече,че изгарянето е по-добро(наи-общо казано),и от това се повишава КПД-то на двигателя. Ако имаш възможност зареждай от по-скапия дизел.
Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Спринт" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения...
Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Спринт" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения...
Pavko Wrote:Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Супер" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения...

Трябва да ти кажа че и тук не намирам много разлика. Пробвал съм Alpin Disel (ОМВ) и Utimate Disel (ВР) никва разлика с обикн. още повече Алпина е май само с добавка с/у замръзване. Сега гледам има V-Power Shell Disel ама не мисля да зареждам от него, все пак разликата при всичките е 10на цента на литър - мерси ама не!
Pavko Wrote:Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Супер" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения...

Трябва да ти кажа че и тук не намирам много разлика. Пробвал съм Alpin Disel (ОМВ) и Utimate Disel (ВР) никва разлика с обикн. още повече Алпина е май само с добавка с/у замръзване. Сега гледам има V-Power Shell Disel ама не мисля да зареждам от него, все пак разликата при всичките е 10на цента на литър - мерси ама не!
Когато ми докараха колата, минах през МП за смяна на консумативи - масла, ремъци и т.н. И понеже не бях карал досега дизел, попитах консултанта дали има някакви препоръки относно нафтата и откъде е най-добре да зареждам. Той беше категоричен - за D5 - само Спринт дизел. И аз започнах да зареждам такъв, ( а и доста от колегите се хвалеха от него), докато в един момент изчезна и на негово място се появи Алпин дизел-а. Лично аз почуствах, че колата не е както преди - т.е по-зле е. И сега чакам да изчезне Алпина, за да си заредя пак Спринт. Последния път реших да експериментирам с V-power и като че ли е малко по-добре, ама в момента са размесени и едва ли мога да дам обективна оценка. Обикновен не съм зареждал и не мога да кажа нищо за него.
Иначе има теми и анкети за горивото - кой откъде, какво зарежда:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1406&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1398&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m -->
Когато ми докараха колата, минах през МП за смяна на консумативи - масла, ремъци и т.н. И понеже не бях карал досега дизел, попитах консултанта дали има някакви препоръки относно нафтата и откъде е най-добре да зареждам. Той беше категоричен - за D5 - само Спринт дизел. И аз започнах да зареждам такъв, ( а и доста от колегите се хвалеха от него), докато в един момент изчезна и на негово място се появи Алпин дизел-а. Лично аз почуствах, че колата не е както преди - т.е по-зле е. И сега чакам да изчезне Алпина, за да си заредя пак Спринт. Последния път реших да експериментирам с V-power и като че ли е малко по-добре, ама в момента са размесени и едва ли мога да дам обективна оценка. Обикновен не съм зареждал и не мога да кажа нищо за него.
Иначе има теми и анкети за горивото - кой откъде, какво зарежда:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1406&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1398&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m -->
Pages: 1 2 3 4 5 6 7