Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с 1.9тди 98г.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, при мен се появи проблем с пистовия ремък. Силна вибрация на ремъка до степен че разби всички ролки. Ако някой има идея от какво може да се получават тези вибрации моля да сподели. Благодаря :roll:
Ето ти една тема по твоя проблем за да почерпиш опит и мъдрост .

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=7137&hilit=%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D0%BA">viewtopic.php?f=8&t=7137&hilit=%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D0%BA</a><!-- l -->
Демпферна шайба на коляновия вал според мен.
Аз два пъти сменях демпферна шайба на коляновия вал. И двата пъти с чисто нови. Проблема си оставаше. Накрая смених ролката на динамото с такава със свободен ход и вече повече от две години нямам проблеми с тресенето на ремъка.
Аз,пък смених - демпферна шайба , 2 ролки на динамото със свободен ход , амортесьора на обтяжната ролка,самата обтяжна ролка ( без основата ) ... а , и няколко паразитни ролки и 2 ремъка .

Накрая всичко "заспа" и не съм имал проблеми 2-3 години докато я продадох .
Така и не разбрах от какво точно се предизвикваха вибрацийте .
Милене , доколкото си спомням при нас имаше проблем при някакви обороти - при мен около 1000 , а колегата пише за "силна вибрация на ремъка " , mevdo може да е прав за демпферната шайба .
Но пък може и амортесьора ( всъщност е една пружина ) на обтяжната ролка да е омекнал и да не успява да гаси вибрацийте ...
На празен ход ми беше проблема. Или по- точно, малко над минималните обороти- на около 900-950 оборота по спомен.
Аз и амортисьорчето сменях, както и ролката на амортисьорчето и два ремъка. Нямаше подобрение. Ремъка здраво тресеше /припляскваше/. Докато не смених ролката на динамото. Купих си на ИНА, около 140 лева беше. Сега двигателя няма проблем с припляскването на ремъка вече две години и повече. Не ми се вярваше да е от това, но по другите форуми същия проблем се решаваше точно със смяна на ролката с такава със свободен ход. Особено много страдат от този проблем фолксвагените.
Аз смених денфера, паразитната ролка, ролката на оптегача и остана да сменя самия оптегач. А оптегача да ли е само пружина или пружина с амортесьор?
Моята ролка на алтернатора е обикновенна, мисля че е оригиналната. Със смяната на тази ролка да ли не лекуваме симптоми,а не самия проблем. :?:
Вибрациите са най-силни около 1000-1200об., при повишаване на оборотите неизчезват. А ремъка вече е на половина разкъсан.
Вървиш по нашия път а така може да повториш нашите грешки .
Остава ти да смениш амортесьора и ролката на алтернатора и ремъка .
Амортесьора отвън се вижда че има пружина , но отвътре може да има и нещо друго.
Търси амортесьор за Рено . Но първо намери ролката на алтернатора ( сложи такава със собствен ход ) а после другото ако има нужда .

[attachment=29591]
A тази ролка къде мога да намеря?
Aviator Wrote:A тази ролка къде мога да намеря?

В магазините които продават части за Рено .И в Мото-Пфое предполагам също можеш да я намериш.
Двигателя ти е Рено , алтернатора и скоростната кутия също са Рено . Абе , почти всичко .
Този двигател се слага в Рено 19 , Рено Клио , Рено Меган .
Прочете ли темата която ти бях дал като линк ? Няколко страници е , но там го има всичко по твоя проблем.
Попълни си профила за да знаем с какъв двигател си .
Има 90 коня и 95 коня - разликата е в дизеловата помпа,едната е Лукас другата Бош.Не че има значение , но като питаш нещо - сподели малко информация за автомобила за които става на въпрос .
И ако споделиш от кой град си също може да ти е от полза ...
Pages: 1 2