Волво Клуб - България

Full Version: Волво с40 тди-проблем!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, имам следния проблем с колата- когато я оставя под наклон с предницата на горе и поседи 1-2 часа или повече колата пали и веднага почват да падат оборотите и угасва, след което не може да запали и единствения начин е когато я пусна на равно- веднага пали без проблем. А от известно време на първа скорост без да подавам много газ, тя сама се форсира и набира все едно се включва турбо-то над 2 500 оборота. Някой имал ли е същия проблем или дали знае от какво може да е това. Преди време имах проблем с клапан, който ми казаха че е като авансатор на помпата( тя е LUCAS) и смених три броя. Надявам се някой да помогне Smile Мерси предварително.
diavolo69 Wrote:...колата пали и веднага почват да падат оборотите и угасва...
...сама се форсира и набира все едно се включва турбо...

Според мен ти се връща нафтата обратно в резервоара или засмуква въздух а най вероятно и двете.
Прегледай маркучите на нафтата ( по скоро на входящата нафта )за цепнатини и напуквания ,всички скоби по тях, смени тези които ти се струват разхлабени.
Има ремонтни комплекти за "държача" на горивния филтър , при мен беше така - от там засмукваше въздух.
Потърси имаше теми във форума . Ако не можеш сам да отстраниш проблема отиваш при дизел-специалист , той ще го направи .
А ,ако питаш къде да отидеш - това вече е друг въпрос !
Успех !
И аз си мислех че връща нафтата,но ако е така или ако смуче въздух зимата нямаше да пали,а не съм имал проблеми и на -10!
Преди 2 год. отварях сондата под задната седалка и цедката и беше запушена до половината и тогава правеше подобен проблем,но тогава си вдигаше оборотите над 3000.
Ами отваряй сондата пак.То с наще горива всичко се очаква.От къде зареждаш ако не е тайна :!:
Зареждам от Еко и от туба Smile
diavolo69 Wrote:Зареждам от Еко и от туба Smile

Умната с тубата , да не ти изяде главата !
Проблема е решен, оказа се че е скъсана една допълнително слагана помпа за подкачване на нафтата.
Допълнително слагана помпа за подкачване на дизела преди ГНП ? Снимай я ако имаш възможност ,може да е от полза на други колеги. Да не би да е имало проблем с ГНП ( Гориво Нагнетателна Помпа ) по принцип тя си засмуква горивото от резервоара .
Сега вече стана интересно :roll:
Преди време карах с такава помпичка вместо инжектор и след време като си купих инжектор установих, че помпичката е с по малък дебит и колата не може да върви така като върви с инжектора, да не би да ти спира нафтата към помпата и за това да прави така, но все пак това е мое мнение Smile
Pages: 1 2