Здравейте колеги,
Колата пали много трудно, но все пак пали... Когато завъртя ключа прави няколко завъртания, след това спира и започва да се чува едно съскане.. не знам как по друг начин да обясня звука. Няма значение дали е студен или топъл двигателя. Майстора каза - стартера. Закарал го на ремонт, казали му, че заминал шалтера. Също така му е допълнил грес, защото бил пресъхнал. Въпреки ремонта на стартера, трудно палене продължава.
Ако може да дадете съвет за решение на проблема.
Колата 2,5 бензин, 20 клапана.
Поздрави.
Здравей , били проверил всички електрически връзки към мотора и скоростната кутия (това са предимно доста дебели кабели)да не би някоя от тези връзки да е хлабава
Здравей колега,
сутринта ходих пак при майстора. Дадохме на стартера директен ток от акумулатора, пали без проблем... Най-вероятно се оказва, че е клемореда на ключа. Колата има и друг симптом, когато завъртя ключа и я запаля, включвам фаровете, но те не светват. Трябва да върна леко ключа назад, за да светнат. Оттам си правя извода, че наистина има проблеми по тоците.
Поздрави.
Да, проблема е в контактите на ключа. При мен се случва същото с фаровете, понякога нямам и мигачи. Така е от два-три месеца, но все не ми остава време да разглобя ключа и да видя може ли нещо да се направи.
Колега ivopifa ,
Какво ще кажеш за идеята да изведа един бутон за палене на колата. Слагам ключа на контакт, натискам "старт" бутона и колата запалва. Идеята е да намеря жицата, която отива към релето на стартера, да я свържа към този "старт бутон" и да прекарам една жица от плюса на акумулатора директно към стартера.
Поздрави
Според мен проблема е в контактите на позиция 1 на ключа, така че варианта с бутон едва ли е решение, но не съм разглобявал до сега ключа и не мога да съм сигурен.
И двете позиций на ключа могат да се изведат на бутони . Така сме направили на един служебен автомобил . С ключа само отключваш волана , с един бутон със самозадържане даваш на контакт , и с един друг бутон палиш .
като в самолет .
Интересното става ако ти угасне колата - почваш да се чудиш кой бутон за какво е ...
хахаха а цялата работа не може ли да се измисли с един бутон
и подаването на контакт, и паленото.
Ами за Ваша информация ,карате кола проектирана от шантави шведски инженери. :twisted: Та същите тези са добавили една много интересна опция -можете да си палите колата откъм страната на мотора.В случай ,че няма кой да Ви помага. Просто боцвате един кабел към "+" -са на акумулатора ,а другия край към специално предвиден куплунг.Намира се под бобината и е вързан със свинска опашка към гофрираният кабел.Колата трябва да е на контакт.Пробвано е и работи.Та може да се ползва това кабелче и да се изведе на бутон в купето.