Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с паленето...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте! Автомобилът ми е volvo 850, 1996г. Карам я 1-2 пъти в седмицата. Когато тръгна пали нормално, потеглям нормално и след около 4-5 мин каране, превключвайки от 1ва на 2ра и подавайки газ придръпва сякаш няма достатъчно мощност. Вчера пак ми направи този проблем. Също така имам проблем и със запалването - не винаги, от време на време. Когато съм я карала известно време и след това я изгася, когато се опитам да я запаля, не става.. След многократни опити успявам, но не работи нормално ... уж е запалена и в същото време "трепери", а по принцип работи много тихо, не се усеща. По някое време след поредица от гасене и палене си работи нормално. Някои може ли да ми каже каква е възможната причина за тези проблеми?
Вероятните причини са доста. Първо бих проверил компютъра какви грешки ще изкара.
Кога за последно са сменяни свещите :?: :?:
Здравей колежке ,

мисля ,че разковничето към проблема е в предишната тема.

А ,ако пък не ти се чете - проверка на свещи ,дистрибуторна капачка,палец,кабели.
Не бързай да купуваш нови ,по-вероятно е първите да са да са за регулиране на хлабината ,капачката и палеца да са мръсни и с корозирали контактни части ,а кабелите да не контактуват добре.
За кабелите -ако имаш мултицет - съпротивление между краищата - 10-15 KOhm за афтърмаркет кабели, 3-6 KOhm за оригинални и 2 KOhm за централния кабел.
Колеги, помагайте!
И при мен същия проблем го има и няма оправия.
Колата е 850, 2.0i, 20V, 143 к.с., мотор B5204F, 1992 г. с монтирана в Италия АГУ Landi Renzo

Когато е работила на газ и все още е топла - трудно пали, ако не са минали поне едни 5 минутки в покой. Държи се все едно е задавена. След няколко завъртания и натиснат до край педал на газта - пали и мирише на бензин, леко притриса в началото, после вдига оборотите за известно време (ок.15 сек). След това всичко става нормално.

Когато е работила на бензин преди да бъде загасена - пали от раз, независимо дали е загасена преди малко или преди няколко дни.

Прави впечатление, че когато е студен двигателя, при запалването има някакво прекъсване в началото - липсва 1 цилиндър. Като загрее се оправя, започва да работи равномерно с всичките цилиндри.

Когато достигне работна температура и е на бензин - мени оборотите в покой - 800-1200 (само, когато е топла и на бензин!).
На газ това с оборотите не го прави!

До момента смених:
Дебитомер, Свещи, Палец и Регулатор на налягането на горивото
Всичко е оригинално - ново или втора у-ба.
Но уви - няма никаква разлика.

Останаха ми да сменя евентуално кабелите и дистрибуторната капачка, но като ги гледам са направо нови и то оригиналните.
Имам съмнения, че не е в тях причината. Също и в сменените части - на халост са сменени.
Утре ще замеря кабелите с омметър.

Конзолите за самодиагностика НЕ ДАВАТ НИКАКВИ КОДОВЕ за грешки.

Някакви предположения - някой датчик или нещо друго ?
За паленето на газ когато е топла сложи ключа на междинно положение да не е нито на газ нито на бензин и тогава палиш, ще се учудиш колко газ е останала в системата като запали превключваш на каквото искаш.
Първо смени въздушния филтър, довечера като се стъмни запали колата и я прекарай на някое тъмно место и вдигни капака и виж да ли не ти светят кабелите и дистрибутора, свали свещите и провери разстоянието между електродите.
Това за сега.
gabocvet Wrote:За паленето на газ когато е топла сложи ключа на междинно положение да не е нито на газ нито на бензин и тогава палиш, ще се учудиш колко газ е останала в системата като запали превключваш на каквото искаш.
Първо смени въздушния филтър, довечера като се стъмни запали колата и я прекарай на някое тъмно место и вдигни капака и виж да ли не ти светят кабелите и дистрибутора, свали свещите и провери разстоянието между електродите.
Това за сега.

Благодаря за съветите!

Не мога да изпълня този с "междинното положение" , защото нямам такова. Landi Renzo са с пулт, който е полуавтоматизиран - само ГАЗ-БЕНЗИН и само БЕНЗИН. Колата автоматично си пали винаги на бензин. Преминаването към ГАЗ става когато двигателя е загрял добре и мина 3000 оборота.

Въздушния филтър е сменен, заедно със свещи, палец и т.н. По-горе съм написал подробно.

Остава ми само упражнението на тъмно с кабелите.

А друг колега ме посъветва да проверя и газовите клапани - този на бутилката и друг някъде отпред след изпарителя.
Кога последно е сменян горивния филтър ?
Леле ,колега колко неща си сменил!

Пробвай да размърдаш кабелите към свеща при работещ двигател.Най-вероятно не дават добър контакт.
Давенето ще да е от емулатор на дюзите.Вероятно не включва на време и смесва газ и бензин .
За играенето на оборотите - трябва да се почистят дроселовата клапа и моторчето за празен ход пред нея....ааа и вакуумчетата да са на място.
pitstop Wrote:Леле ,колега колко неща си сменил!

Пробвай да размърдаш кабелите към свеща при работещ двигател.Най-вероятно не дават добър контакт.
Давенето ще да е от емулатор на дюзите.Вероятно не включва на време и смесва газ и бензин .
За играенето на оборотите - трябва да се почистят дроселовата клапа и моторчето за празен ход пред нея....ааа и вакуумчетата да са на място.

Кабели - ОК
Дросел и МПХ - чисти
Вакууми - здрави и на място

Остава това с емулатора - дай малко инфо, какво и как, че взе да ми писва.
Играенето на оборотите го прави само на бензин, когато двигателя достигне работната си температура. На газ е като часовник.
Може да си прав, че евентуално меша газ и бензин едновременно. Но не знам как да проверя обективно и надеждно.

А давенето го прави само, когато се опитам да я запаля и е току що загасена, работила на газ.
Трябва да са минали поне един 5 минутки в покой за да запали безпроблемно от раз. Докато на бензин - никакви грижи.

Тези дни мислех да ходя на газаджии за да проверят газовите клапани- на бутилката и отпред някъде след изпарителя имало.
Но не знам при кои. Според мен единици разбират в БГ от Ланди Ренцо и от ГУ като цяло.
Може ли някой колега да препоръча читави и отговорни хора, които наистина разбират от АГУ?

Поредно благодаря за ценните съвети!
Pages: 1 2