Волво Клуб - България

Full Version: 850-ПРЕКЪСВА
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги!
Имам следния проблем подобен с колегата thunderstorm11 но не точно.Колата-850 Т5 с газов инжекцион.Преди около седмица както си карам,при превключване от 2-ра на 3-та по нагорнище колата прекъсна няколко пъти,помислих че е от газта.Започна да го прави все по-често.Сутрин паля без проблем,работи и потегля нормално но като позагрее проблема пак е на лице особено при смяна на предавките от по-ниска на по-висока.Смених свещи,кабели,дистр. капачка,палец,бобина и пак същото.На бензин се усеща значително по-слабо от колкото на газ.В движение при нормална работа на мотора на около 2000 об. се усеща значително това прекъсване.Катализатора е заменен с рез. гърне. и ламбда сондата не свети на таблото.
Според вас на какво се дължи това?
Имам абсолютно същите симптоми като твоите... Само че колата е 2.5 бензин, 20 клапана. Очаквам с нетърпение отговорите на колегите.

Поздрави.
Здравейте колеги,
Първо прегледайте компютрите за грешки. Съмнявам се да има, но е добра практика когато се прави диагностика. Не вярвам да е ламбда сонда, MAF, свещи.
Първо бих погледнал релето за горивната помпа. Намира се до бушоните. Номер 103. http://www.youtube.com/watch?v=DzDhlpYaSyg
Самата горивна помпа може да е проблематична. Прави ли номера колата когато е студено времето?
Другото което ми идва на акъла е camshaft sensor. Много коварен и труден за диагностика. При него обаче колата би спряла.
Последното което се сещам е проблем с моторчето за празен ход - лоши контакти или замърсено, но тогава би трябвало да има и други симптоми.
Възможно е проблема да е свързан и с това, че колата е на газ, но там не разбирам.
Късмет.
Здравейте и от мен колеги,

При тези симптоми ,бих работил в следните насоки:

1.Проверка на температурния сензор .Намира се под термостата.Идеята е ,че той-казва на ECU-то кога да обогати или да обедни сместа ,според температурата на охлаждащата течност.При повреда ,ECU-то ще държи сместа много богата и съответно при загрял двигател,той ще се "дави" при някакви преходни режими . Съпротивлението му при 20t/C ,трябва да е 2,8 kOhms.
2.Проверка на хлабината на свещите -0,7-0,8 мм .При работа на газ е желателно да са близо до долната стойност или дори по-малки.
3.Размърдване на кабелите при работещ двигател.Може да не дават добър контакт .
4.Промиване на клапана за празен ход -цилиндричната "джаджа" пред дроселовата клапа.С бензин или някъкъв спрей.По-скоро ще повлияе на при празех ходSmile
5.Промиване на дроселовата клапа.С бензин или някъкъв спрей.Също така ,там има едни малки отворчета за преходните режими .Почистват се с тънка тел - като за бушони,но трябва да се внимава да не остане нещо вътре.
6.И не на последно място,може би преди всичко друго - проверка на вакуумчетата.Изскочили ,пробити и т.н.

Успех!
Здравейте пак ,
Това е документ с данните на всички датчици по колата:[attachment=31265]
Може да Ви е полезен в случая.
Здравейте колеги.
Благодаря за полезните съвети!!!Оказа се че проблема е бил при кабелите.На два чифта избиваха 1-ви и 2-ри.На тъмно не прескачаше никъде искра но при пипане переше яко ток на дистрибуторната капачка.С 3-ти чифт кабели проблема е решен (поне за сега).
Поздрави на всички! Smile
Quote:Оказа се че проблема е бил при кабелите.На два чифта избиваха 1-ви и 2-ри.На тъмно не прескачаше никъде искра но при пипане переше яко ток на дистрибуторната капачка.

Какви са тези кабели за свещи колега? Аз дори не бих ги поглеждал повече. Confusedhock:

Pitstop много добро систематизиране. Точно и ясно. Единствено бих добавил, че това което си написал е хубаво да се прави и като профилактика през определено време или километри.
Мерси.
Не те разбирам колега che4ef ,как да не ги поглеждам кабелите?Как иначе?
Благодаря che4ef , стараем сеSmile
Какво стана с твоя звяр? Всичко нормално ли е вече?
Нови палец,капачка,кабели и свещи и колата е сълза!!! Smile
Pages: 1 2