Волво Клуб - България

Full Version: Малко помощ!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
[attachment=32643]Здравейте колеги!
Може ли някой да ми даде съвет какви са стъпките при сваляне на този кожух,в който лежи термостата?
Може ли да се демонтира без да се сваля инжекциона или хидравличната помпа?
Благодаря предварително!
Аз миналата година сменях термостат без да свалям абсолютно нищо, с подходящи инструменти се развиват само двата болта на капака на термостата.Ето и темата <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=24724">viewtopic.php?f=6&t=24724</a><!-- l --> . По поста ти разбирам,че искаш да сваляш леглото на термостата, защо?
Адски бяха клеясали болтовете и се заоблиха.Наложи се да използвам чук и секач за да ги развия и най-вероятно се е пукнало от блъсъка,който му нанесох. Smile
Здравей колега,
Тече ли или така мислиш? Ако е пукнат трябва да се взема нов кожух и уплътнение, което е желателно да е от Волво.
Сега на Въпроса: Трябва да се свали помпата. Не е проблем, иска си време. Голяма неприятност е свалянето на тези болтове на кожуха. Най-лош сценарий: сваляне на помпата и на манифолда, за да се отвори място. Болтовете са торкс или звезда No 35 ли беше или 40, забравих. Трябва да си внимателен. Трябва ли ти много колата? Огледай и виж дали може да се развият, ако решиш че ще имаш зор, не използвай никога секач, удряне или каквато и да била сила. трябва да много де се мисли, това е. Има си начин за всичко, но това не ти е американска или руска кола да я действаш с чук и секач. Внимателно. Използай карданчета 10мм за манифолда, много улесняват работата. Свали и пробвай да развиеш, ако не стане и ги претъркаш ще го оправим давай смело, ако наистина тече.
Здравей che4ef!
Тече си да ти кажа.Повярвай че за да стигна до чук и секач съм видял бая зор.Огледах нещата и си мисля че ако не успея да развия долният болт без демонтаж на каквото и да е било друго,по-лесно ми се струва да сваля ижекциона и всмукателните колектори.Шубе си ме е да не пре..а нещо по хидравличната помпа а и нямам идея как да натегна после пистовия ремък.Ти какво препоръчваш,коя операция ти се струва по-безболезнена?Всъщност какво е "манифолд"?
п.с. За майстори и дума да не става,особено в Севлиево. Smile
Ако стигнеш до сваляне на колектора си изчисти задължително картерната вентилация! По принцип трябва да се прави на всеки 50 000 км мисля, че беше. Аз лично не ти препоръчвам да сваляш колектора защо за сваляне и качване ще ти трябват около 4 часа (с чистенето на картерната вентилация). Предполагам хидравликата ще е доста по лесна процедура, но нека да кажат по компетентните от мен. Wink
Благодаря за съвета колега!!! Smile
Стигне ли се до там,ще те търся за допълнителна информация.ОК?
Нямаш проблем....Пишеш едно ЛС и с каквото мога ще помогна Smile
Утре ще ти пиша. Мамка му значи тече. Намери здрава поставка за термостата да е готова. Купи си и уплътнението между цилиндровата глава и поставката на термостата. Старото не може да се използва, а със силикон ще протече. Купи от Мото П, или ако има друго място някой да каже.
Намерих тяло(кожух) при колега от форума на много прилична цена. Wink Сега проблема е гарнитура и най-вече свалянето на хидравличната помпа. :roll: А мислиш ли че с червен силикон ще протече?Ще я сваля но нямам идея как да натегна пистовия ремък след монтажа? Smile
Имам нужните инструменти и утре се захващам здраво за работа. Smile
Pages: 1 2 3