Здравейте колеги.Идва време за смяна на съединителя
.Та за тоя модел на Волво излизат няколко номера на съединители
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel/volvo-s60-2-4-d5-163kc_v16110_g479.html">http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-s ... _g479.html</a><!-- m -->
.Разбира се аз търся комплект с лагер-помпа и маховик. Та спрял съм се на №: 624 3154 33. За по голяма достоверност разбира се искам да попитам, такъв ли трябва да е съединителя като номер и каква марка е оригиналния.Виждам че има и на Valeo и се поспрях с поръчката
hock:
. Благодаря Ви :!:
caby Wrote:Здравейте колеги.Идва време за смяна на съединителя .Та за тоя модел на Волво излизат няколко номера на съединители
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel/volvo-s60-2-4-d5-163kc_v16110_g479.html">http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-s ... _g479.html</a><!-- m -->
.Разбира се аз търся комплект с лагер-помпа и маховик. Та спрял съм се на №: 624 3154 33. За по голяма достоверност разбира се искам да попитам, такъв ли трябва да е съединителя като номер и каква марка е оригиналния.Виждам че има и на Valeo и се поспрях с поръчката hock: . Благодаря Ви :!:
Така като ги събера цените идват към 1800 лв.
Аз от Англия го поръчах за 1400 лв (съединител плюс маховик) на Luck. Ако проявяваш интерес ще се разтърся за линк.
Успех!
допълваща информация
Проверка на двумасов маховик, респективно подмяна
това е от сайта,
това е цена без двумасов маховик или така наречения демпферен маховик, реално в него лежат много левчета са съжаление
ето това чудо
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S60-DUAL-MASS-FLYWHEEL-2-4-TD-D5-2001-2005-/110532711032?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19bc435278">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S60-DUA ... 19bc435278</a><!-- m -->
...мисля, че ще мина без маховик. Имах в предвид само комплект съединител , а в бързината съм написал и маховик....направих съответната поправка в горния си поста.
Един коментар за лагер-помпата - преди две години се наложи да сменям и се оказа, че има помпи с къс и с дълъг щуцер. Моята беше с къс /колата е Волво С 60 2,4Д, 2008/. Освен това имало метални и пластмасови и механиците от сервиза изрично търсиха метална помпа.
STEW Wrote:Един коментар за лагер-помпата - преди две години се наложи да сменям и се оказа, че има помпи с къс и с дълъг щуцер. Моята беше с къс /колата е Волво С 60 2,4Д, 2008/. Освен това имало метални и пластмасови и механиците от сервиза изрично търсиха метална помпа.
Колега, като сменя съединителя в какво състояние ти беше маховика.Интересувам се за да придобия и най-малка представа за състоянието на маходиците и дали е задължителна тяхната смяна.А относно лагер-помпите, ще настоявам да е метална което предполагам ще е по-добрия вариант.И още нещо....... тия помпи не се ли предлагат за съответния модел на автомобила съответно с дълъг или къс щуцер.
Съединител не съм сменял, просто на 55000 км помпата сдаде багажа и съм я сменял само нея. Механиците казаха, че всичко друго си е ОК - дискове, маховици и т.н. Що се отнася до щуцера - доставчика им донесе помпа с дълъг щуцер, видяха, че не става и го върнаха да донесе от друг производител с къс. И двете помпи по каталог бяха за този модел и година.
Да извадим темата от прахта.
Симптом -"потънал" педал на съединител
Преди да "потъне" педала,съединителя отделя по-средата,последните дни се появи леко "притрисане" на двигателя при потегляне.
Решение (лечение):
а) смяна на горна помпа
б) смяна на лагер помпа
в) смяна на комплект (съединител,лагер помпа,претискателен диск) + горна помпа
г)смяна по т."в" + демферен маховик
Моля за компетентни мнения.
Най-често изпускат лагер помпите. Мокро ли е между двигателя и скоростите?