Волво Клуб - България

Full Version: Въздух в системата
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте! Реших да споделя какво ми се случи. Преди 3 седмици изведнъж колата започна много трудно да пали, върти но тук-таме да изкюхка и полека-лека кюх-кюх-кюх и запалва но това на 3-4 въртенета на стартера. На втория ден след като се появи проблема с паленето и усетих че колата забива муцуната от време на време докато на третия ден започна и да гасне както си карам, като това се проявява не постоянно а примерно карам10-15мин и вземе че угасне, трудно запалване и после си карам все едно че няма нищо. Свалих кората която покрива двигателя и видях че помпата смуче много въздух (помпата е електронна на Бош и част от горивопровода при помпата е прозрачен). Отидох на майстор и само с един поглед диагнозата беше проблем с помпата и трябва да я отваряме . Съответно аз "леко" се притесних и с леко увъртане се изнизах към друг майстор, той съответно беше по снизходителен и ми обясни че може да е спукана мембрана на обезвъздушителя на горивния филтър а може и да съм закачил някоя тръба от долу и първо това ще се провери преди да свалим помпата. Та понеже беше петък и втория майстор беше зает и се разбрахме да му оставям колата в понеделник и имах възможността да огледам колата по-добре през почивните дни, та на горивопровода от филтъра до помпата преди време единия от тези майстори ми беше монтирал допълнителен клапан да не връща гориво и взех че му попритегнах скобите които се оказаха доста хлабави. Еми това беше, колата се оправи и вече две седмици нямам проблеми. Та все пак внимавайте когато някой ви засили със сериозни ремонти.