Волво Клуб - България

Пълна версия: Liqui Moly CERA TEC - някой ползвал ли я е?
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Привет колеги,
Някой ползвал ли е тази добавка?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.senax.bg/eshop/product/50/dobavka-za-maslo-cera-tec-video.html">http://www.senax.bg/eshop/product/50/do ... video.html</a><!-- m -->
Един човек, случайно срещнат на една автомивка много горещо ми я препоръча...защото дизеловия му мерцедес, много тихо и плавно работеше, и аз го поразпитах Tongue
Та, ще се зарадвам на мнения по темата Smile

Поздрави!
Янков
Yankov написа:Привет колеги,
Някой ползвал ли е тази добавка?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.senax.bg/eshop/product/50/dobavka-za-maslo-cera-tec-video.html">http://www.senax.bg/eshop/product/50/do ... video.html</a><!-- m -->
Един човек, случайно срещнат на една автомивка много горещо ми я препоръча...защото дизеловия му мерцедес, много тихо и плавно работеше, и аз го поразпитах Tongue
Та, ще се зарадвам на мнения по темата Smile

Поздрави!
Янков
Яворчо,
Имаше една тема за добавките, където също се обсъждаше тази на Лики-Моли ... сигурна е добра, но защо да я слагаш?
Карай си колата спокойно и недей да изпадаш в крайности Wink
Има една приказка - чуждата кокошка е патка :mrgreen: Всичко ни се струва по-хубаво на другите, отколкото нашето ...
Аз лично съм предубен към подобни добавки на нормално функциониращи двигатели ... ако има проблем - ОК, може да се пробва, ама зорлем да му запуша някоя магистрала вътре - не ми се рискува.
Поздрави!

btw ... Ако си с А5/В5 масло, напълно е възможно да е по-шумен моторът, особено на топло! 100% този Мерцедес не е бил с толкова "тънко" масло.
Big Grin Big Grin Big Grin
Мда...патка...май точно така се получава...
Е, мерси Влади. Ценно е мнението ти!
И да - точно с А5/В5 съм. И ми е шумен мотора...че даже и повдигач/и чувам като е топъл. А като е студен така хубаво, мазно и тихо си работи... Sad
Yankov написа:Big Grin Big Grin Big Grin
Мда...патка...май точно така се получава...
Е, мерси Влади. Ценно е мнението ти!
И да - точно с А5/В5 съм. И ми е шумен мотора...че даже и повдигач/и чувам като е топъл. А като е студен така хубаво, мазно и тихо си работи... Sad
Аз смених А5/В5 с С3 и вискозитет 5w40 - писал съм по този въпрос в други теми.
След около 1000-2000 км спрях да чувам повдигач/и, който или които на топло си почукваха ритмично :lol:
Сега е по-тих и нямам проблем с почукването!
Пробвай при следващата смяна с С3 спецификация и "по-плътно" масло (0w40 или 5w40) ... аз лично слагам на Статойл, което са слагали преди време на нашите D5 мотори Wink
Dodo 155 написа:
Yankov написа:Big Grin Big Grin Big Grin
Мда...патка...май точно така се получава...
Е, мерси Влади. Ценно е мнението ти!
И да - точно с А5/В5 съм. И ми е шумен мотора...че даже и повдигач/и чувам като е топъл. А като е студен така хубаво, мазно и тихо си работи... Sad
Аз смених А5/В5 с С3 и вискозитет 5w40 - писал съм по този въпрос в други теми.
След около 1000-2000 км спрях да чувам повдигач/и, който или които на топло си почукваха ритмично :lol:
Сега е по-тих и нямам проблем с почукването!
Пробвай при следващата смяна с С3 спецификация и "по-плътно" масло (0w40 или 5w40) ... аз лично слагам на Статойл, което са слагали преди време на нашите D5 мотори Wink


Ако сменяш А5/Б5 със нещо друго, то логичния избор би трябвало да бъде C4, което като харектристика излиза, че е най-доброто масло, което можеш да сложиш на кола с DPF!
JMI написа:Ако сменяш А5/Б5 със нещо друго, то логичния избор би трябвало да бъде C4, което като харектристика излиза, че е най-доброто масло, което можеш да сложиш на кола с DPF!
Повечето С3 са и С4, но специално Рено/Нисан го изискват.
Иначе и С3 не образува утайки по DPF.
Аз лично ползвам това - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_253_254&products_id=1280">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... ts_id=1280</a><!-- m -->
Покрива всички последни изисквания, но май не се препоръчва за дълги смени ... но аз си го подменям на 10 000 км и няма никакъв проблем за подобен пробег Wink
Dodo 155 написа:
JMI написа:Ако сменяш А5/Б5 със нещо друго, то логичния избор би трябвало да бъде C4, което като харектристика излиза, че е най-доброто масло, което можеш да сложиш на кола с DPF!
Повечето С3 са и С4, но специално Рено/Нисан го изискват.
Иначе и С3 не образува утайки по DPF.
Аз лично ползвам това - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_253_254&products_id=1280">http://www.motorni-masla.net/index.php? ... ts_id=1280</a><!-- m -->
Покрива всички последни изисквания, но май не се препоръчва за дълги смени ... но аз си го подменям на 10 000 км и няма никакъв проблем за подобен пробег Wink
Точно това масло бях загледал и аз вчера, даже в същия сайт.
Ще потъркалям сегашното още малко, след това го заменям с това.
А иначе за добавките, в щатите докато бях (Портланд, Мейн), карах един гранд вояжер (крайслер). 2 пъти му сменявах маслото докато ми беше в ръцете...и видях практиката в американците - да си слагат задължително адитивче при смяна на масло (за извън гаранционните автомобили говоря, над другите нямам поглед). Имаше огромен избор, та даже и европейски като Бардал и Лики Моли.
В БГ я няма тази практика...даже където спомена за добавка за масло, почват да ми се карат :mrgreen:
Но както и да е.
Благодаря ви колеги! Ще ви послушам...и ще си карам само с масълце Smile И то с препоръчаното от вас.

Поздрави и усмихнат ден!
Явор
Маслата със спек. C4 са предназначени предимно за новите Рена и това, което казваш е вярно, но ако се загледаш по- внимателно, сигурно ще ти направи или вече ти е направило впечатление, че C3 се използва предимно от BMW, VW, Mercedes, а Волво използва/ше Форд 913-B или C и разбира се A5/B5.

В този ред на мисли аз си задавам, следния въпрос! Дали не се крие нещо друго зад този спек. A5/B5 освен еко норми и покриване изискванията за DPF-ите на Волво? Защо ако свободно може да се използва C3/4 (то покрива еко нормите и dpf- изискванията, както A5/B5) Волво не го препоръчва?
Това едва ли е само търговски трик, след като и Кастрол предлагат тази спецификация!
Единственото, което ми остава да си мисля е, че нашите Волва D5 са направени да вървят с много тънки масла! Масло със спецификация C3 или C4 не намреих да покрива диапазона 0w30 или 0w40. Тези масала са "плътни" започват от от 5w30 и стигат 15w… !
Ще ми е интересно да чуя мнения по въпроса!

Поздрави
И на мен ще ми бъде интересно.
Само че има доста изписано за масла по различни теми. Дано модераторите не намерят "материал за триене" в тази...
Иначе нямам нищо против и маслата да обсъдим в темата. В крайна сметка сме в раздел "Съвети" Smile
Yankov написа:И на мен ще ми бъде интересно.
Само че има доста изписано за масла по различни теми. Дано модераторите не намерят "материал за триене" в тази...
Иначе нямам нищо против и маслата да обсъдим в темата. В крайна сметка сме в раздел "Съвети" Smile


Изместих написаното от мен в по- подходяща тема, за да не изместваме основната идея на тук конкретното питане! Wink
Страници: 1 2