Волво Клуб - България

Full Version: Coulant Low / и пушек от печката
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Светеща сигнална лампа " Coulant Low " .

Какво трябва да проверя и какво да чекна? XC90 2005 Disel ; 185 к.с.

Този проблем изникна след като зимата излизаше пушек от печката и сега в един сервиз я махнаха, защото е била развалена.
Може да е просто съвпадение.
Venelin_ST Wrote:Светеща сигнална лампа " Coulant Low " .

Какво трябва да проверя и какво да чекна? XC90 2005 Disel ; 185 к.с.

Този проблем изникна след като зимата излизаше пушек от печката и сега в един сервиз я махнаха, защото е била развалена.
Може да е просто съвпадение.
Здравей,
Може би "Coolant Low" ... т.е. антифризът е намалял!
Не знам защо са я демонтирали тази печка, като не са спазили някои неща (личи си от резултата), можеше да я изключат и да не се задейства ... но "майстори" бол :roll:
Провери и долей антифриз (G11) в колата, поне с такъв излиза от завода и такъв слагат в МП.
После се огледай под левия фар дали случайно не прави петно ... може да се окаже, че не са сипали достатъчно, но може да се окаже, че не са я отстранили правилно и сега да изпуска охладителна течност (антифриз) от сглобките, които са сътворили.

btw ... пушекът, който е излизал, означава че печката е работила ... а има пушек, когато не успява да се почисти поради кратки цикли! В този сервиз леко са те излъгали. Проблемът с пушека се решава много лесно - вдигат се оборотите на вентилатора и след няколко запалвания се оправя ... има тема малко по-долу и там е описано. Наскоро на един колега, чиято печка беше като индианец пушещ лулата на мира, я оправихме по този начин. Вече изпушва само при първото за деня запалване, което смея да твърдя, че е нормално.
За мен трябва да се върнеш във въпросния сервиз, за да ти монтират обратно печката, да ти върнат парите, които са ти взели за "ремонта" и да ти купят поне 1л. антифриз ... а после никога не се връщай там Idea
благодаря за отговора.

дали наистина е съвпадение и антифриза не е намалял по принцип.

долу под левия фар на железния лост се вижда черно петно ( предполагам от пушека ) а вдясно го няма. дали това пушене е нормално дори и веднъж на ден Sad вероятно все пак е имало проблем с тая печка.

някъде четох, че били заключени и се пускат при определени температури под нулата.

иначе съм в подземен гараж и там при палене винаги е над 5 / 7 градуса.

може ли линк към тази тема, че не откривам .

поздрави /

ще бъда благодарен за още мнения
Venelin_ST Wrote:благодаря за отговора.

дали наистина е съвпадение и антифриза не е намалял по принцип.

долу под левия фар на железния лост се вижда черно петно ( предполагам от пушека ) а вдясно го няма. дали това пушене е нормално дори и веднъж на ден Sad вероятно все пак е имало проблем с тая печка.

някъде четох, че били заключени и се пускат при определени температури под нулата.

иначе съм в подземен гараж и там при палене винаги е над 5 / 7 градуса.

може ли линк към тази тема, че не откривам .

поздрави /

ще бъда благодарен за още мнения
Това са темите, колега Wink

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=35546">viewtopic.php?f=10&t=35546</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=35628">viewtopic.php?f=10&t=35628</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18666">viewtopic.php?f=8&t=18666</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=34853">viewtopic.php?f=8&t=34853</a><!-- l -->

Гледай за теч, нормално е да е опушил гредичката.

Поздрави!
Нивото на антифриза наистина е под минимума. Теч за радост няма.
Търсих из родните бензиностанции ( G11 ) , но за жалост не откривам. Къде мога да го намеря и антифриза какъв цвят е ?

Сега открих един "червен " known as G12 plus . На него още пише , че става за Волво и има някаква модификация " VOLVO 1286083 " .

Чудя се дали са съвместими и дали да доливам ? Или да източа останалият антифриз и да го заменя с новия G12 ?
в книжката намирам , че трябват 12,5 литра / дали чета правилно :

Coolant Petrol engine 2.5T 9.0 litres Coolant with corrosion inhibitor mixed with
water, see packaging. The thermostat starts
opening at: 90 ºC in petrol engines and at
82 ºC in diesel engines.
Petrol engine T6 10.5 litres
Petrol engine V8 10.2 litres
Diesel engine D5 12.5 litres
Venelin_ST Wrote:Нивото на антифриза наистина е под минимума. Теч за радост няма.
Търсих из родните бензиностанции ( G11 ) , но за жалост не откривам. Къде мога да го намеря и антифриза какъв цвят е ?

Сега открих един "червен " known as G12 plus . На него още пише , че става за Волво и има някаква модификация " VOLVO 1286083 " .

Чудя се дали са съвместими и дали да доливам ? Или да източа останалият антифриз и да го заменя с новия G12 ?
Има и друг вариант - влез в някой сервиз, където могат да ти измерят антифриза, т.е. до каква температура издържа. После прецени - може да долееш и вода само, ако става въпрос за 200-300мл, не е фатално.
Ако се налага повече - писах ти ЛС Wink

btw ... моят беше спаднал малко (около 100мл) и го измериха -44 градуса, затова си долях само вода ... след това - пак същото показваше, така че с малко количество няма да се променят нещата особено.

Поздрави!
Venelin_ST Wrote:в книжката намирам , че трябват 12,5 литра / дали чета правилно :

Coolant Petrol engine 2.5T 9.0 litres Coolant with corrosion inhibitor mixed with
water, see packaging. The thermostat starts
opening at: 90 ºC in petrol engines and at
82 ºC in diesel engines.
Petrol engine T6 10.5 litres
Petrol engine V8 10.2 litres
Diesel engine D5 12.5 litres
Да, правилно четеш ... смесва се 50:50, когато се купува оригинален концентрат от ВОЛВО, след което се гарантира до -40 (доколкото съм чел).
В МП се продава и въобще не е скъп. Другият вариант е на БМВ - 1,5л. концентрат са около 20 лв., той е G11 със сигурност. Пак се смесва 1:1.
Venelin_ST Wrote:Нивото на антифриза наистина е под минимума. Теч за радост няма.
незнам това дали е за радост, при такива ситуации аз най - много се радвам като има теч, поради две причини, първо виждаш го къде е, и второ винаги е по лесно отсранимо.
да не те вкарвам в филми, но представи си че е гарнитура на главата, и вкарва водата в цилиндрите и я гори, повярвай ми би се радвал на теч Smile.
Pages: 1 2