Волво Клуб - България

Full Version: Наложи се да сваля акумулатора на Волво 850
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Наложи се да сваля акумулатора на Волво 850 95г. След поставянето му на следващия ден и даване на контакт всички индикации по арматурното табло работят нормално ,но стартера не се задейства.Каква е възможната причина, при условие , че всичко преди свалянето му е било наред.Има явно някаква блокировка ,но не знам какво да направя. Ако има някой запознат с този проблем ,нека пише, тъй като колата е притежавам от съвсем скоро и все още нищо не ми е ясно по нея.Предварително благодаря!
Или е някакво съвпадение, или има някаква аларма, провери дали идва ток до стартера, ама като знам къде е най-добре я закарай в сервиз. Пробва ли да я запалиш на скорост?
Забравих да пиша,че волвото е 850 Т 5 автомат и няма как да го запаля на скорост.Утре ще проверя дали при завъртане и задържане на конт.ключ идва ток до кабелчето на шалтера на стартера,имам достъп до него.Ако не, мисля да дам директно плюс от акумулатора до мястото на кабелчето при шалтера,поне да се убедя ,че стартера работи.Що се касае до сервиз,все още не знам в какви читави ръце мога да поверя колата.Става въпрос за София.Живея в Люлин.За сега смятам каквото е възможно и с ваша помощ от опит,да се справям.Ако някой ми препоръча читав сервиз съм O.K.
Ей това е единствения недостатък на автоматика :twisted: :twisted: :twisted: Ако идва ток до стартера, чукни по него да не би някоя четка да е залепнала и затова да не върти - издава ли изобщо някакъв звук като завъртиш ключа :?: Не каза каква е алармата на колата, оригиналната аларма прекъсва стартера, релето на алармата се намира на педалите, едно голямо реле мисля че на него си пишеше "ALARM" и цифрата 107, но не съм много сигурен, ако не идва ток е възможно да е от там - махаш релето и слагаш един мост на веригата за стартера. Може и самия клеморед на контактния ключ да прави номера.Сега като се замисляна мен ми са се случвали всичките тези проблеми :roll: :roll: :roll:
Здравей колега,може да ти звучи банално,но виж дали като палиш си на паркинг,стегнати ли са ти клемите и дали натискаш спирачката...
И решение на проблема НЯМА,или поне отзвук за развитие по темата? ? ?
Извинете колеги,но за да приключим темата ,проблема беше в това ,че фабричната аларма задейства блокировката на запалване при прекъсване на напрежение от акумулатора,а аз нямам дистанционното за да я отблокирам.Шунтирах го и готово.