05-04-2007, 09:51 AM
Здравейте,
Скоро се регистрирах във форума - веднага след като си купих VOLVO 850 GLE. Намирам изключително много интересни и полезни неща, за което съм благодарен на всички участници в него.
А сега по моя проблем.
До вчера нямах никакви проблеми с колата - палеше, вървеше, не даваше грешки на компютъра - никакви проблеми - около 2 000 км навъртях за около 2 седмици.
Снощи, обаче след като спрях на един паркинг, колата отказа да запали. Има бензин, ток, проверих и бушоните на първо време, но всичко си беше наред. Бензиновата помпа се чува как подкачва при контакт, което значи, че има гориво (дори леко понамирисва). Ангренажния ремък е за смяна след около 8 000 км, но не чух никакво изтропване при гасене на мотора и при последващия опит за палене. В карайна сметка акумулатора се изтощи и нямаше как да се правят експерименти повече. Датчика за Л-сондата светва и след известно време изгасва, което според мен означава, че е наред (дано не се лъжа). Въздушния филтър е нов...
Моля ви, ако някой има някакви идеи, или се е сблъсквал с подобен проблем да споделя - ще бъда много благодарен. Пък на следващата сбирка на клуба ще има бира и бахур.
EDIT: След като закарах колата в Юве, от там ми казаха, че всичко било наред - не могат да разберат от къде е проблема - ЛУДА РАБОТА !?!?
Поздрави!!!
Скоро се регистрирах във форума - веднага след като си купих VOLVO 850 GLE. Намирам изключително много интересни и полезни неща, за което съм благодарен на всички участници в него.
А сега по моя проблем.
До вчера нямах никакви проблеми с колата - палеше, вървеше, не даваше грешки на компютъра - никакви проблеми - около 2 000 км навъртях за около 2 седмици.
Снощи, обаче след като спрях на един паркинг, колата отказа да запали. Има бензин, ток, проверих и бушоните на първо време, но всичко си беше наред. Бензиновата помпа се чува как подкачва при контакт, което значи, че има гориво (дори леко понамирисва). Ангренажния ремък е за смяна след около 8 000 км, но не чух никакво изтропване при гасене на мотора и при последващия опит за палене. В карайна сметка акумулатора се изтощи и нямаше как да се правят експерименти повече. Датчика за Л-сондата светва и след известно време изгасва, което според мен означава, че е наред (дано не се лъжа). Въздушния филтър е нов...
Моля ви, ако някой има някакви идеи, или се е сблъсквал с подобен проблем да споделя - ще бъда много благодарен. Пък на следващата сбирка на клуба ще има бира и бахур.
EDIT: След като закарах колата в Юве, от там ми казаха, че всичко било наред - не могат да разберат от къде е проблема - ЛУДА РАБОТА !?!?
Поздрави!!!