Волво Клуб - България

Full Version: 850 2,0 i бензин GLE - спря да пали - проблема е оправен
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,

Скоро се регистрирах във форума - веднага след като си купих VOLVO 850 GLE. Намирам изключително много интересни и полезни неща, за което съм благодарен на всички участници в него.

А сега по моя проблем.

До вчера нямах никакви проблеми с колата - палеше, вървеше, не даваше грешки на компютъра - никакви проблеми - около 2 000 км навъртях за около 2 седмици.

Снощи, обаче след като спрях на един паркинг, колата отказа да запали. Има бензин, ток, проверих и бушоните на първо време, но всичко си беше наред. Бензиновата помпа се чува как подкачва при контакт, което значи, че има гориво (дори леко понамирисва). Ангренажния ремък е за смяна след около 8 000 км, но не чух никакво изтропване при гасене на мотора и при последващия опит за палене. В карайна сметка акумулатора се изтощи и нямаше как да се правят експерименти повече. Датчика за Л-сондата светва и след известно време изгасва, което според мен означава, че е наред (дано не се лъжа). Въздушния филтър е нов...

Моля ви, ако някой има някакви идеи, или се е сблъсквал с подобен проблем да споделя - ще бъда много благодарен. Пък на следващата сбирка на клуба ще има бира и бахур.

EDIT: След като закарах колата в Юве, от там ми казаха, че всичко било наред - не могат да разберат от къде е проблема - ЛУДА РАБОТА !?!?

Поздрави!!!
Здравейте,

Скоро се регистрирах във форума - веднага след като си купих VOLVO 850 GLE. Намирам изключително много интересни и полезни неща, за което съм благодарен на всички участници в него.

А сега по моя проблем.

До вчера нямах никакви проблеми с колата - палеше, вървеше, не даваше грешки на компютъра - никакви проблеми - около 2 000 км навъртях за около 2 седмици.

Снощи, обаче след като спрях на един паркинг, колата отказа да запали. Има бензин, ток, проверих и бушоните на първо време, но всичко си беше наред. Бензиновата помпа се чува как подкачва при контакт, което значи, че има гориво (дори леко понамирисва). Ангренажния ремък е за смяна след около 8 000 км, но не чух никакво изтропване при гасене на мотора и при последващия опит за палене. В карайна сметка акумулатора се изтощи и нямаше как да се правят експерименти повече. Датчика за Л-сондата светва и след известно време изгасва, което според мен означава, че е наред (дано не се лъжа). Въздушния филтър е нов...

Моля ви, ако някой има някакви идеи, или се е сблъсквал с подобен проблем да споделя - ще бъда много благодарен. Пък на следващата сбирка на клуба ще има бира и бахур.

EDIT: След като закарах колата в Юве, от там ми казаха, че всичко било наред - не могат да разберат от къде е проблема - ЛУДА РАБОТА !?!?

Поздрави!!!
Здравей , провери има една кабелна връзка с куплунг намира се под прекъсвач-токоразпределителя тя е за възприематела на обороти на маховика ! Обикновено от времето там се появява прекъсване във веригата и двигателя не може да стартира - размърдай го и ако запали тази връзка я премахнете !
Здравей , провери има една кабелна връзка с куплунг намира се под прекъсвач-токоразпределителя тя е за възприематела на обороти на маховика ! Обикновено от времето там се появява прекъсване във веригата и двигателя не може да стартира - размърдай го и ако запали тази връзка я премахнете !
Съжалявам за късната реакция, но проблема се оправи преди доста време.

Проблема беше в акумулатора - когато го свалих да го зареждам се оказа, че две от клетките са изпляскали. Купих нов - AC Delco - 73 Ah

Изглежда, че когато акумулатора няма достатъчно мощност, стартера върти, но не може да запали (естествено върти 1 минута и след това кляка)

Ако някой може да го обясни ще е от полза на всички

аре ...
Съжалявам за късната реакция, но проблема се оправи преди доста време.

Проблема беше в акумулатора - когато го свалих да го зареждам се оказа, че две от клетките са изпляскали. Купих нов - AC Delco - 73 Ah

Изглежда, че когато акумулатора няма достатъчно мощност, стартера върти, но не може да запали (естествено върти 1 минута и след това кляка)

Ако някой може да го обясни ще е от полза на всички

аре ...