Волво Клуб - България

Full Version: монтаж автопилот и съвет за марка радиатор за парно
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
някой пробвал ли е да монтира на кола, която няма и ако да, да каже какви части са ми нужни иииии другият проблем е течащ радиатор на парното, дайте съвет за марка, ако изобщо има значение, да не стане така, че след 3,4 години пак да текне, оригиналното не се бара, демек 500лв.
На предишната си кола сложих B.N.R радиаторче за парното, до продажбата(4-5год.) не ми е създавало проблем.

п.п. мой колега наскоро си монтира темпомат само че на Ауди, но каза че го е направил с почти подръчни средства
Преди време и аз обмислях допълнително монтиране на автопилот, като вариант. единственото, което мога да ти кажа е, че е механичен и това прави нещата не толкова прости, колкото при по новите коли, при които всичко е подготвено и трябва да се добави само модул за управление в купето. Като включа автопилота и ускорявам чрез него, понякога усещам даже и движението на педала.
За радиатора, ако сегашният ти е оригинален, потърси някой, който може да го ремонтира. Ако това не е вариант не залагай на евтини, не защото може да потекат, а защото отвътре може да корозират, което като цяло води до други проблеми.
Не съм механик, само споделям мнение и не искам да подведа някой с написаното от мен!
ми взех радиатор на BEHR-HELLA, струва към 160лв., изглежда доста обещаващо съдейки по изработката, а относно автопилотът, да механичен и имам окабеляване за вакуум помпата и лостчето, ето снимка на частите нужни за монтажа <!-- m --><a class="postlink" href="http://images2.images-speurders.nl/images/10/1085/108521562_1_big.jpg">http://images2.images-speurders.nl/imag ... _1_big.jpg</a><!-- m -->, няма как да не усещаш, че се мести педалът на газта при положение, че вакуум помпата реално ти го натиска Wink, устроен е супер простичко, двете бутончета са на педалите на спирката и съдеинителия, а барабанчето е към педала на газта, мисля, че играе ролята на усилвател
радиаторът си е марка, а и си го взел на добра цена! поздравления, че си се ангажирал и за автопилота. Преди време, като търсих информация и аз не намерих нищо конкретно. След като го монтираш, можеш да споделиш информация за тези, които в последствие ще им потрябва.
Успех!
еми то на радиаторечто това му е пазарната цена, иначе аз минах по друга тарифа и го взех за 106лв. Big Grin
Някой слагал ли е темпомат на 850 и какво с точност е нужно.
При мен оригинално монтираният радиатор беше Hella. Преди три или четири години започна да просълзява и се наложи да го сменя. Тогава цените на същата марка бяха в порядъка 350 - 400 лв., доколкото си спомням. Реших да рискувам и сложих най-евтиния вариант - NRF за около 70 лв.. До момента нямам никакви забележки.

Относно автопилота: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/sdelay/kruizustanov.htm">http://www.volvo850.ru/sdelay/kruizustanov.htm</a><!-- m -->
Не знам да ли тук му е мястото и темата , ама от горният пост видях реле номер 210-211 за фабричната аларма , което при мен липсва. Дали ако си намеря такова ще проработи. Иначе цялата алармена система си е оригинална и си седи непокътната , имам и дистанционно. Няколко пъти съм пускал теми, за съжаление без развитие.
и аз преди време се заиграх с този проблем, имах всичко по колата без реле и управление, управлението ти е НЕнужно, релето ще ти трябва, дистанционното при мен е от тези с 2-а бутона, овално и сиво на цвят, купих едно от ебей и не стана работата, започвам процедурата по обучението, колата търси дистанц., но не го намираше, или не работеше, или за Англия са с друга честота, накрая се забучих в мотопфое и си взех дистанционно за 130лв.(беше намалено от 200) и работата заспа, ако не изключиш алармата не работят стартер и бенз. помпа, можеш и пискалка да си сложиш, тромбата на клаксона става(има една букса под пластмасата на чистачките)
Pages: 1 2