Волво Клуб - България

Full Version: СПРАВКА 9ХХ VS 8XX
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ
КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ
batyanko Wrote:КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ
това е все едно да сравняваш S80 с S60, просто 9-ката е флагмана и се води С-класата на Волво, а 8-ка е едно ниво по-ниско
batyanko Wrote:КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ
това е все едно да сравняваш S80 с S60, просто 9-ката е флагмана и се води С-класата на Волво, а 8-ка е едно ниво по-ниско
... включ ...

Въпрос /само/ :lol:
Защо се говори за "класическите 8хх-ци"?

Никаде пред друга серия не се закача тази "добавка" ...

И защо в съотношение ... големина/конфорт/спорт - се появява Т-5 ЕР именно при 8-ците, както и "Крос кънтри" и после продължава в еС/Ве 70 еР, а не в еС/Ве 80, която е наследник на 9-ките ...
и после ширпотребно от появилото се Крос кънтри,... се модифицира ХС 70?

Примерно на мен сега мерака ми е ХС 70 с всички възможни достижения и екстри.

С такова търсиха ... древна България, а не с ХС 90... Защо ли?

Точка /за сега/ само!

изключ.
... включ ...

Въпрос /само/ :lol:
Защо се говори за "класическите 8хх-ци"?

Никаде пред друга серия не се закача тази "добавка" ...

И защо в съотношение ... големина/конфорт/спорт - се появява Т-5 ЕР именно при 8-ците, както и "Крос кънтри" и после продължава в еС/Ве 70 еР, а не в еС/Ве 80, която е наследник на 9-ките ...
и после ширпотребно от появилото се Крос кънтри,... се модифицира ХС 70?

Примерно на мен сега мерака ми е ХС 70 с всички възможни достижения и екстри.

С такова търсиха ... древна България, а не с ХС 90... Защо ли?

Точка /за сега/ само!

изключ.
Аз не мога да преценя дали 2хх, 7хх или 9хх серия са най-здрави. Ако изключим 2хх серия заради ръждата по пода, 9-тата серия, освен на дизайн, почти не се различава от 7-та серия. Като изключим 2.5 и 3.0 редовите двигатели, принципно всичко останало е еднакво. Последните 760 също са на мултилинк задно окачване ...
Според мен основния недостатък на 850 спрямо 7хх и 9хх серия е предното предаване. Благодарение на задното предаване всичко е направено много по-елементарно и надеждно при 7хх/9хх серия и много по-лесно за обслужване. Естествено и тежък автомобил със задно се кара много по-приятно отколкото с предно. На 850 му е доста трудно потеглянето. Поведението в завой не може да се сравни дори с 7хх серия на цял заден мост. Да не говорим какви удари се чуват, ако без да искаш преминеш с газ през неравности. Другото нещо, което ме дразни в 850, са дрънкащите му тапицерии. Иначе, според мен, като оборудване вътре, двигатели и купе по нищо не отстъпва на 7хх и 9хх. Коша му даже изглежда по здрав от на 7хх и 9хх. Единствено външната му ламарина е доста по-тънка и лесно се поврежда, но предполагам причината е, че са искали да намалят теглото на автомобила. Според мен 264 и 760 са много по-класически Волва. 850 (дори и с най-мощните си двигатели) е доста по-скучен автомобил за каране от едно 760 2.3 Turbo 190 к.с. или 960 2.0 16v Turbo 190 к.с.
Аз не мога да преценя дали 2хх, 7хх или 9хх серия са най-здрави. Ако изключим 2хх серия заради ръждата по пода, 9-тата серия, освен на дизайн, почти не се различава от 7-та серия. Като изключим 2.5 и 3.0 редовите двигатели, принципно всичко останало е еднакво. Последните 760 също са на мултилинк задно окачване ...
Според мен основния недостатък на 850 спрямо 7хх и 9хх серия е предното предаване. Благодарение на задното предаване всичко е направено много по-елементарно и надеждно при 7хх/9хх серия и много по-лесно за обслужване. Естествено и тежък автомобил със задно се кара много по-приятно отколкото с предно. На 850 му е доста трудно потеглянето. Поведението в завой не може да се сравни дори с 7хх серия на цял заден мост. Да не говорим какви удари се чуват, ако без да искаш преминеш с газ през неравности. Другото нещо, което ме дразни в 850, са дрънкащите му тапицерии. Иначе, според мен, като оборудване вътре, двигатели и купе по нищо не отстъпва на 7хх и 9хх. Коша му даже изглежда по здрав от на 7хх и 9хх. Единствено външната му ламарина е доста по-тънка и лесно се поврежда, но предполагам причината е, че са искали да намалят теглото на автомобила. Според мен 264 и 760 са много по-класически Волва. 850 (дори и с най-мощните си двигатели) е доста по-скучен автомобил за каране от едно 760 2.3 Turbo 190 к.с. или 960 2.0 16v Turbo 190 к.с.
за класическия елемент при 8-те мога да кажа само че това е най-продавания и успешен модел на ВОлво, може би затова се нарича класически, въпреки че аз също смятам че 2-те и 7-те са по-класически.
за класическия елемент при 8-те мога да кажа само че това е най-продавания и успешен модел на ВОлво, може би затова се нарича класически, въпреки че аз също смятам че 2-те и 7-те са по-класически.
Pages: 1 2