06-18-2014, 01:28 PM
Pages: 1 2
06-18-2014, 03:52 PM
Моите съм ги мерил с ELM-327 и са 700 об. по OBD 2 буксата. Ако искаш мога да ти дам ELM-а да си ги гледаш
06-18-2014, 06:26 PM
Няма да има нужда! Благодаря за информацията!
06-18-2014, 06:54 PM
Да 700 са, но има нещо интересно при мен (не знам дали е само при мен де) - ако по време на движение изключа от скорост и натисна спирачките веднага, преди още оборотите да са слезли до тези на празен ход, оборотите падат до 600 и след отпускане на спирачките се връщат пак на 700. При Вас така ли е? Извинявам се, че разводних темата, но сега се сетих за това...
06-18-2014, 07:58 PM
И на мен ми се случва това с падането на оборотите и си мисля, че е заради вакума защото ми е скъсан единия тампон.И като натисна веднага спирачките и вакум помпата не успява да компенсира. Така си мисля аз
06-19-2014, 07:22 PM
Да, аз също предполагам, че е от вакуума...
12-01-2014, 06:51 AM
backstage Wrote:Колеги, за кой тампон говорите, за задния ли? Аз също го имам този проблем. При натискане на спирачка спадат леко оборотите всичко за затормозява и след секунда, две всичко се нормализира.Смених ги всичките,същата работа
12-04-2014, 05:49 PM
Натиснете съединител заедно с натискането на спирачката и ще видите че явлението изчезва. Виновника: маховик
12-04-2014, 08:30 PM
momk0 Wrote:Натиснете съединител заедно с натискането на спирачката и ще видите че явлението изчезва. Виновника: маховикПри мен,"явлението"се появява рядко и трудно ще го хвана по този начин Иначе си го чакам маговика :mrgreen:
12-04-2014, 08:39 PM
momk0 Wrote:Натиснете съединител заедно с натискането на спирачката и ще видите че явлението изчезва. Виновника: маховик
Дааа и аз го установих това. Той маховика си тропа при гасене, има си всички симптоми. Но дано изкара още година поне, ако внимавам
Pages: 1 2