Волво Клуб - България

Full Version: минаване от 280мм на 302мм спир. дискове
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
някой правил ли го е, ако да, да каже скъпо ли е, трудно ли е? Smile
Питай Краси(850t5r).Той прави такива гимнастики на неговата кола.Ще се наложи да смениш и спирачните апарати.Мисля че от S80 сложи,но той ще ти обясни по-точно.Ще трябва да забравиш и за 16 цола джанти...ще ти опират апаратите.
тва ще е мега тъпо ако 16-ки не могат да влезнат, но мисля че не би трябвало да има проблем, освен ако самият апарат не създаде такъв, но е логично да няма, щото щом на 280мм влизат 15 цола=> на 302мм трябва без проблем да стават 16 цола
Колегата се е объркал - забравяш за 15-ки . И аз мисля да го направя но ще бъде в далечното бъдеще .
Прав е колегата Сашо, трябва да минеш на 17 цола джанти. Няма друг начин, а и честно казано не съм сигурен в крайния ефект. По-добре си остани на 280 мм. дискове и сложи хубаво феродо.
по елементарна матаметика 20.2 мм са по-малко от един инч и => щом с диск 280мм влизат 15-ки, би трябвало на 302мм да влизат 16-ки, друг е въпросът дали само определени джанти ще станат, ако иска 17 тва е мега тъпо, щом опел и други марки(да не изброявам модели), 16-цола поема 314мм диск(на конски нокът е от джантата, но влиза), а какво ще реще хубаво феродо, аз ще сложа ориг. диск. и накладки или комплекта на АТЕ
16-ки стават, но не всички. Станислав (stvri) е с 302 мм на неговата 240-ка. Може да ти каже с подробности какви апарати, дискове и джанти стават, и детайли около конверсията.
тук:http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=28219
според писанката във въпросния линк е нужно да се смени само носачът на апарата, но проблемът с модела на Жантите е странен, Perfos и Columbia(каквито са моите) изглежда имат разлика в ЕТ-то, Perfos-ът е малко по-издаден навън, но май има разлика и в апаратите за САЩ и Европата
Да напиша и аз два реда.......
Първо ,купих държачи на апаратите от МП за по 45-50 лв.бройката.
Второ,установих ,че така изнесения вече апарат ОПЪВА до неприятен момент маркуча за спирачките..Замених ги със спортни с метална.оплетка ,но същата работа....
Излиза ,че 850R e с малко по дълги сп.маркучи.
Трето, спирачния апарат взе да опира в джантите (перки16ки).
Наложи се козметично пилване на сп. апарати на двата ръба отгоре..
Спирането е съвсем друго......аз съм доволен.
Pages: 1 2