Волво Клуб - България

Full Version: Здравейте колеги !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги ! Смятам да сменям колата и съм се ориентирал към 850 или С/В 70. Бих желал да ми разясните как стоят нещата с въпросните модели като разход и подръжка да речем. Благодаря ви предварително.
Има много изписано по форума, колега. Много зависи от модификацията на колата, от нейното състояние, дали са полагани подобаващи грижи за нея и т.н. Аз, като купувах моята се поинтересувах за слабостите на дадения модел, обиколих няколко магазина включително и МП да видя цените на частите и си направих равносметка.
лесна за ремонт, но не и ефтина, слабост са им тапоните и лагерите на предните аморт., ако е склиматроник ЗАДЪЛЖИТЕЛНО провери дали на всяка позиция на врътката отговаря духането, ako е с турбо трябва да върви доста добре за килограмите на купето, лампите за АБС и възглавниците ттрябва да гаснат на контакт, тази за АБС светва за 2 сек. и след запалването, нормална компресия на двигателите с турбо около 11-13атм.(но тва в полеви условия се мери трудно), говоря за добре запазен двигател, не са от икономичните коли, но като видиш колко ролки има примерно една Астра Г с бенз. двигател и ще рабереш, че няма разлика в парите, съединителят трябва да е мек с плавен ход и отделяне, за щастия доната му помпа е извън кутията(лесно се сменя=> ефтино), хубаво е да се направи химическа проба на парите на антифриза за съдържание на СО2, ако има, пиши я бегала, трябва да спира без да дърпа на някъде, всички дискове да са лъскави без по-тъмни ивици или като цяло потъмнели, често страдат от течащо радиаторче на парното(лесно се сменя), горе-долу е тва
Eto takyw otgowor ochakwah. Blagodarq mnogo za saweta. Izwinqwam se za latinicata

Ето такъв отговор очаквах ! Благодаря много за съвета ! Извинявам се за латиницата.