08-14-2014, 08:48 PM
Да ви питам че нещо късите са ми много къси светят ниско не осветяват повече от 20-30 метра напред, аз ли имам някакъв проблем с фаровете или е нормално?
matanasov Wrote:Да ви питам че нещо късите са ми много къси светят ниско не осветяват повече от 20-30 метра напред, аз ли имам някакъв проблем с фаровете или е нормално?Фаровете тип "Bi-Xenon" се регулират сами, спрямо натоварването на колата. Страничният ъгъл при движение се контролира тип On/Off - бутонът е на конзолата под климатика. Датчиците улавят когато има натоварване или положението на автомобила и нагласят лупите.
Dodo 155 Wrote:matanasov Wrote:Да ви питам че нещо късите са ми много къси светят ниско не осветяват повече от 20-30 метра напред, аз ли имам някакъв проблем с фаровете или е нормално?Фаровете тип "Bi-Xenon" се регулират сами, спрямо натоварването на колата. Страничният ъгъл при движение се контролира тип On/Off - бутонът е на конзолата под климатика. Датчиците улавят когато има натоварване или положението на автомобила и нагласят лупите.
Има два варианта да ти светят ниско фаровете:
1. Проблем с някой датчик - забива фаровете ниско, за да не заблестяваш. Забелязва се следното - палиш, мърда ги нагоре и после ги забива долу.
2. Ръчно свалени, както описа колегата по-горе. Може да ги мръдне при запалване, а може и не. Тези фарове не са като на Алди или др. да ги движи 10 сек. при запалване - напред, назад, нагоре, надолу :mrgreen: Ако нещата опират до това - вертикалният реглаж е на самите моторчета, бели шестограмчета. Има обаче един момент, защото модулът е по-умен - при реглаж се изключват моторчетата, защото компа се опитва да ги компенсира, т.е. вади се буксата на моторчетата, даваш на контакт колата, палиш фаровете и регулираш. После гасиш от контакт, включваш буксите и си ОК
Прикачам една формула, по която от доста години си регулирам фаровете успешно без да заслепяват насрещните.
Колата трябва да е наравно и пред стена, по възможност, за да се измерят точно реперите и разстоянието.
Ако имаш затруднения, звънни и ще ги оправим - работа за 10 мин.
Поздрави!
[ATTACHMENT NOT FOUND]
stifunkata Wrote:Кеф ми е да те четаЕ, понякога говоря и простотии ... ама :mrgreen:
reticence Wrote:Аз може и да бъркам, ама ми се струва, че на XC90 фаровете сами по себе си не се регулират, а се регулира окачването. На всяка друга кола с ксенон като запалиш мърдат нагоре и надолу, при XC-то не мърдат на никъде, а и всички с ксенон имат нивомат.Не знам колега какви са твоите фарове, но определено си мърдат.