Волво Клуб - България

Full Version: 850ка пуши здраво
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
КОЛЕГИ 850ка 2ка 210 кс бензин.Пуши бяло и мирише на масло.Върви за страх.Сменяваха картерна вентилация,гумички на клапаните,шлаифаха глава и пак същото.Днес вече казаха основен ремонт на стойност около 4-5000лева.НА ТИЯ БОКЛУЦИ повече няма да се доверявам защото май не са на ясно за какво иде реч.Моля за съвети и предложения.
A маслото харчи ли го? Проверихте ли турбината как е? Мериха ли компресия? Ако турбината и компресията са наред, вероятно сегментите са се "наредили" в един ред!!!
Смени сервиза, потърси второ и трето мнение; и имай в предвид, че частите за основен ремонт са 500-600лв в най-лошия вариант и още максимум толкова за работа.
Такааа... понеже аз съм поредния злощастен собственик на тази кола и има ред проблеми по нея да започнем.

1. Бобината цъка и свети на дискотека - нови свещи, нови кабели / на китайчета мязат, но са здрави/, нова капачка и палец, бобина - 4-та поред /китайче, хоферче, тесла и сега е с чисто нова ориджинъл Бош. Чакам съвети къде да търся проблем ?

2. Колата е с газов инжекцион БРЦ, дотук добре. Вашите коли с колко мм дюзи са и на какво налягане ги карате, защото тази не работи изобщо на газ и се чудя от къде да я почна.

3. Студена не иска да бачка нормално - ниски обороти и много трудно се форсира - презацепена правилно,грешки в компа няма, нов темп. датчик, нов дебитомер, нова сонда, изчистен стъпков, регулиран дросел, абсолютно равномерна компресия на 5-те цилиндъра. Съвети ???

4. Някоя кола на парче да предложите, че мойта реве за нова турбина /от там пуши/

5. Интересуват ме релси за покрива, гумена стелка за багажника и спойлер за капака отзад
определено трябва да ходиш при по=честни маистори, за турбото се продават ремонтни комплкети и с труда не трябва да надвиши около 700лв. ако си от Пловдив мога д ати кажа къде да отидеш
По майстори не ходя освен да и прочетем грешките и да помислим заедно над проблема Smile
След като пренавързахме целия газов инжекцион, който още при монтажа е бил объркан, после съвсем разбутан от тукашни майстори - бобината се разтовари, селфмапмнахме я и за сега се движим. Останаха финни настройки, но всичко с времето си.

Оправи работата на бензин и на студено и топло - газта и бъркаше настройките на бензин, но напълно нормално - едната газова дюза не получаваше сигнал, сигнал за обороти вързан неправилно и някакви абсолютно измислени стойности въведени на ръка... незнам изобщо как е палила на газ.

Остана да и сменя турбината.

Quote:Интересуват ме релси за покрива, гумена стелка за багажника и спойлер за капака отзад

Да добавя кучкарник и оригинален сгъваем теглич...