Волво Клуб - България

Full Version: Претриса на бензин
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте, фенове на Волво. Имам Волво 850 2.5 20 клапана бензин 1996г. Ако може някой да окаже помощ за разрешаване на един много досаден проблем! Двигателя на бензин леко претриса, на газ се усеща значително и не можем да настроим ГИ. Сменени ангренаж, кабели, палец, дистр.капачка, бобина, и двата датчика на коляновия и разпределителния вал всичко от МП. Свещите са НЖК Иридиум за газ, не питайте колко струват Sad И няма оправия, мерих компресия на всички цилиндри показа 14. От щеката на маслото не духа грам. Мерихме компресия и на работно налягане няма разлика между цилиндрите. Държи налягане в бензиновата рейка 30 мин. 2.9 бара и тагава пада на 2.8 Вече не знам какво може да е :?: :?: :?: Cry
п.п Ангренажа е зацепен точно, проверено три пъти. Пробвах и с оригинални свещи от МП, и пак същото. Ламбда сондата работи коректно, замерена, катализатора е махнат. Няма грешки в компа. Помагайте
Здравей колега,

Да не би някой тампон на двигателя да е заминал ... ?

Поздрави
Не е тампон, всичко е здраво. Имам леко пукане в изпускателните колектори, което ми говори за богата смес, но свещите са с еднакъв цвят, температурния датчик държи стрелката малко над средата при загрял двигател, и не мърда. Направо ме постави в шах, не зная какво да мисля вече!
Оборотите играят ли?
Много леко, може да се каже почти не играят. Като гледах на компа на газаджията показваше между 850 и 880
Ако може и още един въпрос? Някой може ли да помогне да прочетем живи данни на двигателя?
Предварително благодаря.
Никой ли няма някакви предположения!?
Все още нямам решение на въпроса Sad
Винаги така ми се случва, глуха акула или свирка без топче Smile
Малко развитие по темата, бях при един монтьор който е доста в час с Волво, като му казах за проблема първото което ме попита беше за маслото казах му, че преди да я купя е карана с 10W40, а аз я карам с 5W40, думите му бяха, щом по електрониката всичко е наред значи имам проблем с някой повдигач който не затваря навреме от натрупан нагар в него заради по гъстото масло с което е била карана.
Как мислите, може ли да е от това??? Благодаря предварително Smile
Тоя майстор го прати да си доучи колегаSmile
Колегата Murjdo ти е казал най-вероятната причина - тампон.
Те може и да са здрави ,ама предният и задният са хидравлични и те са тези които обират вибрациите .
Скапят ли се - мотора претриса.
Благодаря колега, но по горе написах, че имам пукане в изпускателните колектори, и не е ритмично а през 3-4 секунди.
Чух го като смених маслото, и като запалих колата слязох в канала да проверя за течове.
Поздрави
Pages: 1 2 3