Волво Клуб - България

Full Version: xc 90 2.5 T
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Колеги ,я драснете некое мнение,за тоя мотор,като общо мнение съм чувал добри отзиви,ама нека някой който има да сподели. На 90тката същата кутия (автомат) като на 2.4 дизел слагат нали.или аз се бъркам? Подлежи ли на газификация и има ли нещо по-особено ,на което да обръщам внимание при огледа ? Имам още един въпрос калпавата кутия ,ще издържи ли чип ,250 кс. ,или ше се скапе за отрицателно време ? :lol: :lol: :lol: :lol:
По спомени на 2.5Т слагат 5-степенния Айсин, чип що да не издържи до 440Нм издържа. Ако кутията е тръгнала и с чип и без чип все ще роди.
matanasov Wrote:По спомени на 2.5Т слагат 5-степенния Айсин, чип що да не издържи до 440Нм издържа. Ако кутията е тръгнала и с чип и без чип все ще роди.

И аз така знам,че е 5 степенен ,ако е 440,се ядва. А моторО читав ли е като изпълнение ,колко ламбда сонди има ,знае ли някой ?
Доколкото съм чел преди да купувам колата, знам че не са много подходящи за ремап заради по-тънките стени на цилиндрите които имат склонност към напукване. Ама доколкото знам имаше някакви проекти по Шведско които го бяха докарали стоково до 400кс, не мисля че ще правиш чак такива извращения.
Здравей колега,
Ако е подържан този мотор както трябва е като животно. Може да го правиш на нищо и да се гавриш ако щеш. Подръжката трябва да е качествена. Относно чип тунинга виж това:
http://www.ardideas.com/ARD-ECU-Software...p_244.html. Базирани са в Портланд, Орегон. По-долу на страницата има колко повече конски сили се извличат при различните стойности. Е, както каза колегата мАтанасов може и до 430коня да стигне. Брутално е. От друга страна за 50 коня отгоре е нужно само да се променят стойностите в компютъра на колата без да се пипа хардуера.

Колега, промяната в компютъра или т.н. чипосване трябва да е направено много добре. Иначе разказваш играта на всичко. Не пести пари.

Има две ламбда сонди - преди и след катализатора.

Аз лично много харесвам този двигател и кутията към него.

Късмет
Руснаците казват, че тази комбинация - 2.5Т + 5-степенен Айсин е най-безпроблемна при техния режим на експлоатация - здраво натискане по принципа "Голяма дупка - голяма газ" и подръжка с неизяснено качество. Тази комбинация и 3.2 с 6-степенен Айсин са с най-голям ресурс на автоматите, защото с най-нисък въртящ момент от другите мотори монтирани на същите кутии.
И чип, и газ? Confusedhock:
iasku Wrote:И чип, и газ? Confusedhock:

И двете да ,що ? Няма ядове ,първо го чипосваш,после го газифицираш,абсолютно нищо притеснително няма Wink

Мерси колеги . Аз не смятам да го правя силен мотора ,играл съм си преди време с такива проекти, и не ми се занимава вече. Искам просто да го направя малко по- пъргав,както на ес80тка 2.5 тди,то и сложих чип и стана доста по приятна за каране. А тва е над 2 тона и мисля ,че 210кс,ще са му малко слабички ,за то искам да да ми го направят на 250 (ако евентуално ввзема един екземпляр дето ще гледам) за това ви питам.

Само не разбрах,има ли нещо по-специално което да гледам при самия двигател по време на огледа,или няма запознат в случая ?ц :roll: :roll:
Bender Wrote:
iasku Wrote:И чип, и газ? Confusedhock:

И двете да ,що ? Няма ядове ,първо го чипосваш,после го газифицираш,абсолютно нищо притеснително няма Wink

Мерси колеги . Аз не смятам да го правя силен мотора ,играл съм си преди време с такива проекти, и не ми се занимава вече. Искам просто да го направя малко по- пъргав,както на ес80тка 2.5 тди,то и сложих чип и стана доста по приятна за каране. А тва е над 2 тона и мисля ,че 210кс,ще са му малко слабички ,за то искам да да ми го направят на 250 (ако евентуално ввзема един екземпляр дето ще гледам) за това ви питам.

Само не разбрах,има ли нещо по-специално което да гледам при самия двигател по време на огледа,или няма запознат в случая ?ц :roll: :roll:

Зависи на кой кое му е слабичко за някой 100кс е екстра, за други и 400кс не им стигат, примерно атмосферния V8 почва да върви в момента в който влезне в около 3000оборота, те тогава си върви прилично добре
Това за някви интервенции по мотора е последната ми грижа. Пак питам да ми кажете на какво по - специално да обърна внимание, като ида да го гледам ? Тъпото е ,че колата е със счупена кутия и не мога да я карам . Компресия освен да питам ако ми даде ония от автокъщата да меря, луфт на турбото ако не е много трудно да се бръкне и да се види, друго кво ше ме посъветвате??? Има ли някъв начин да видя дали гори масло , освен да гледам отзад ауспуха дали че пуши ?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7