11-06-2014, 01:12 PM
Pages: 1 2
11-06-2014, 01:43 PM
bambi Wrote:Колеги, какво се прави с дефектирал ЕГР клапан? Нов, втора ръка или тотално махане?А как разбра,че е дефектирал?И на мен в МП ми казаха,че най-вероятно е дефектирал,но първо ще сменят потенциометъра.Смениха го,а впоследствие се оказа,че ми е скъсано съединението към резонатора.Смениха го и сега нямам проблем,а имам и резервен работещ потенциометър :mrgreen:
Колата е ХЦ70 Д5 автомат 2007г.
Благодаря!
А ако действително е дефектирал,лично аз бих го премахнал!Нов е доста скъп - по спомен към 1400 лева! :mrgreen:
11-06-2014, 01:46 PM
Оставих я в един сервиз. Имам им доверие. Просто загуби мощност и влезе в авариен режим. Нищо не светна по таблото.
Прочетоха я и имаше грешка в ЕГР. Сега ми се обадиха и казаха, че ЕГР е чао. Не мога да съм сигурен, но човекът твърди, че е ЕГР.
Ако е вярно, сега накъде? Нов, на старо или махане?
Прочетоха я и имаше грешка в ЕГР. Сега ми се обадиха и казаха, че ЕГР е чао. Не мога да съм сигурен, но човекът твърди, че е ЕГР.
Ако е вярно, сега накъде? Нов, на старо или махане?
11-06-2014, 01:54 PM
bambi Wrote:Оставих я в един сервиз. Имам им доверие. Просто загуби мощност и влезе в авариен режим. Нищо не светна по таблото.Махане!Но и софтуерно!А и питай ги и тях,щом им имаш доверие :roll:
Прочетоха я и имаше грешка в ЕГР. Сега ми се обадиха и казаха, че ЕГР е чао. Не мога да съм сигурен, но човекът твърди, че е ЕГР.
Ако е вярно, сега накъде? Нов, на старо или махане?
11-06-2014, 02:06 PM
Да. Така каза и той. Като ида на преглед да нямам проблеми? И друго - ако се пренаписва софтуера, сменя ли се горивната карта? Т.е. да се направи ремап в едно с махането? Отдавна ми се ще да и направвя ремап. С един куршум 2 заека.
11-06-2014, 02:15 PM
bambi Wrote:Да. Така каза и той. Като ида на преглед да нямам проблеми? И друго - ако се пренаписва софтуера, сменя ли се горивната карта? Т.е. да се направи ремап в едно с махането? Отдавна ми се ще да и направвя ремап. С един куршум 2 заека.:? Нека компетентни колеги се изкажат.Аз нямам понятие :roll:
11-06-2014, 02:17 PM
Все пак, благодаря.
11-06-2014, 02:24 PM
bambi Wrote:Все пак, благодаря.Защо все пак не попиташ nik_dob - той е доста навътре в нещата Пробвай тук: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/groups/279848032167213/">https://www.facebook.com/groups/279848032167213/</a><!-- m -->
11-06-2014, 06:52 PM
bambi Wrote:Да. Така каза и той. Като ида на преглед да нямам проблеми? И друго - ако се пренаписва софтуера, сменя ли се горивната карта? Т.е. да се направи ремап в едно с махането? Отдавна ми се ще да и направвя ремап. С един куршум 2 заека.Коя част е чао - електрониката или механиката?
Иначе за изолиране на ЕГР-а не е толкова сложно, по софтуерен път, но трябва да се премахне DPF-a и изключат клапите, защото ЕГР-а и клапите участват в регенерацията. Паралелно с това се пипат всички карти - въздух, гориво, налягане в рейла, аванс ... но след тази манипулация, която ще ти излезе поне 500-600 лв. (с механичното премахване на DPF-a) ще стане изтребител, а не самолет 8-)
Моето е мерено на 238 к.с. с DPF и работещ ЕГР. Без тях ще докара към 245 к.с., може и малко повече и на твоето купе ... направо ще излиташ
С VIDA ли видяха ЕГР-а?
Малко ми се струва странно да не е изписала грешка за ЕГР-а, веднага би трябвало да светне ... могат ли да изтрият грешката и какво се случва след това?
11-06-2014, 07:31 PM
Не беше Вида. Нещо друго ползват. Вчера ми показаха някакви графики при работещ двигател и като се даде газ, колата не вдига мошщност, пропорционално на желанието на компютъра. Имало и 10% отклонение, казаха. Не знам днес какво са правили,но звъннаха, че е скапал ЕГР.Иначе вчера мислеха, че ще се почисти само.
Pages: 1 2