Волво Клуб - България

Full Version: Aкумулaторa умря
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здрaвейте колеги! Днес при опит дa зaпaля колaтa,устaнових че aкумулaторa си е умрял(може би от студa..пък и не е нов..) Кaкъв ще ми препоръчaте зa Волво 850 2.5 144hp . 95 г. Блaгодaря!
И не само твоя!
Умря и моя... Sad
<!-- m --><a class="postlink" href="http://avtozona33.com/products/0/id/desc/16/16.html?option">http://avtozona33.com/products/0/id/des ... tml?option</a><!-- m -->[]=1&option[]=7&option[]=11
Или намери друга търсачка...
Или търси директно информация от официален вносител...
Успех!
Хах и моя умряяяяя!
Аз взех "EXIDE" 74ah а за моето 850Т5 по каталозите дават 62ah.
Аз бих препоръчал "VARTA" 62ah.
Поздрави!
Е добре де, при толкова много умрели акумулатори, как пък нито един не донесе малко жито да хапнем за помена. Сега малко по-сериозно, нямате ли зарядни, акумулатор трудно умира от раз. Отделно 2 бензина, срещу един дизел...обикновенно дизелите умират, а и така си е редно де :lol:
Моя ще го зaредя тaзи вечер,но по принцип искaм нов..не ми се рискувa дa ме "остaви" някъде Big Grin Моя е мaркa Волво...нaй вероятно имa още живот в него... Big Grin
Big Grin
Моя монтански боклук беше на 3 години и
още лятото ми правеше проблеми, какво да му зареждам!?
Aз мисля дa вземa мaркa Mutlu или Varta. Ползвaл съм Mutlu и съм нямaл проблеми.Varta не съм.
Преди месец и половина и аз си взех Banner 62Ah. След доста проучвания Bosch и Varta се оказа ,че се правят в Турция и не са това, което са били някога(както и повечето акумулатори де) а и Banner-a го взех с голяма отстъпка.
Моят Exide 74Ah преди около два месеца направи шест години вярна служба, при това с доста издевателства върху него за този период, а го бях ползвал и на предишната ми кола.
Първите две зими след като взех сегашната кола, се случваше в студовете акумулатора да започне да "умира" и почти го бях сменил, но го зареждах и все отлагах смяната за следващия сезон. Оказа се, че проблема не е в него, а в алтернатора. Веднъж реших да измеря напрежението, с което зарежда акумулатора и се оказа, че уж работи... ама не съвсем. Отдаваше около и под 12V вместо около 14, колкото е необходимо за нормален заряд. Последва ремонт, след който си монтирах на таблото волтметър за да наблюдавам ситуацията постоянно. Месец-два след ремонта се появиха същите ядове и приключих драмата като си взех друг алтернатор (оригинален) от колега от форума. Старият алтернатор, сменян някога от някой жабарски механик, се оказа ментак, на който Бай Китаец е решил, че ще са му достатъчни само половината от необходимите изправителни диоди. Явно и нашенския майстор, на който го носих да го ремонтира, е бил на същото мнение...
В крайна сметка, след като поне две години е страдал от хронично недозареждане, акумулаторът все още се справя без никакви забележки, както предната, така и тази зима.

Съвета ми, колеги, е да си проверите алтернаторите за всеки случай. Проверете при работещ двигател напрежението спрямо маса на плюсовата клема на алтернатора, както и на плюсовата клема на акумулатора. И на двете места стойностите трябва да са 13,5 - 14V. Нормално е на клемата на алтернатора напрежението да е малко по-високо, но разликите с клемата на акумулатора трябва да са от порядъка на 0,2 - 0,4V, в противен случай трябва да се търси лоша връзка между алтернатора и акумулатора.
Pages: 1 2