Волво Клуб - България

Full Version: Подгревни свещи TDI - 98
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги,

от две зими имам проблем с паленето и какво ли не опитах, къде ли не пипнах. След неколкократни проверки на свещите установих следното разминаване - при студено време на контакт колата светва индикацията на таблото за подгревните свещи (до тук нищо ново), индикацията загасва, но свещите продължават да работят още ... зависи от температурата вън между 7 и 15 секунди след гасене на лампата. Та въпросът ми е някой колега с V70 или 850-тка има ли подобли констатации?
Другото ново за мен нещо е, че след като заработи моторът при студено време свещите започват (ако приемем, че докато върти стартера всичко останало спира) да работят отново и чак след като е позагрял моторът - загасват. Някой друг с подобни наблюдения?
Прекъснати кабели?
При мен е палела на 2 свещи. Проблема се оказа в лоша връзка. Сега дори и с 5 нови свещи и оправена инсталация си подгрява както преди,но пали от раз. До колкото знам свещите работят малко след запалването на автомобила и това нещо е нормално,но това е инфо от нета,нямам лични наблюдения
mudancho Wrote:Прекъснати кабели?
При мен е палела на 2 свещи. Проблема се оказа в лоша връзка. Сега дори и с 5 нови свещи и оправена инсталация си подгрява както преди,но пали от раз. До колкото знам свещите работят малко след запалването на автомобила и това нещо е нормално,но това е инфо от нета,нямам лични наблюдения

Кабели, свещи всичко е проверено - работи и колата пали без проблем(когато изчакам достатъяно дълго). Единствено ме притеснява разминаването в индикацията на лампата за свещите и реалното състояние на свещите.
Здравей колега,
провери да не ти се е скапало релето за подгрева. При нас проблем беше, че след като запали, продължаваха да греят и заминаваше 80А бушон. С други думи, пак разминаване, при положение, че на таблото си светеше всичко, както трябва.

Поздрави
Георги
Ако се е скапало релето въобще не трябва да пали. Имах такъв проблем,стартера върти,но нищо не се случва. Релето се оказа скапано и го смених с такова от V40,също става.
Няма нищо необичайно. Свещите продължават да греят още няколко минути след основното подгряване и палене на мотора. При мен например в студено време, като днешното нопример, свещите продължават да греят още точно 3 минути след паленето. Това лесно се познава даже по падането на оборотите на двигателя, заради натоварването на динамото. При топло време нямам толкова дълго подгряване. Пада на 1- 2 минути или по-малко.
Да и при мен днес свещите работиха около 3 минути след паленето на мотора. Това явно е нормално поведение за дизелите.
peci2000 Wrote:Да и при мен днес свещите работиха около 3 минути след паленето на мотора. Това явно е нормално поведение за дизелите.

Да ! Лампата на таблото е само индикатор който трябва да подсети "задкормилното устройство" че трябва малко да се изчака със стартирането на двигателя за да могат свещите да подгреят . Свещите продължават да подгряват още няколко минути след изгасването на лампата .
Mihov Wrote:
peci2000 Wrote:Да и при мен днес свещите работиха около 3 минути след паленето на мотора. Това явно е нормално поведение за дизелите.

Да ! Лампата на таблото е само индикатор който трябва да подсети "задкормилното устройство" че трябва малко да се изчака със стартирането на двигателя за да могат свещите да подгреят . Свещите продължават да подгряват още няколко минути след изгасването на лампата .


е..., моята кола не е попаднала на подходящо "задкормилно устройство"...Smile
Същия проблем го имам и аз трудно пали и подгряването не работило,друг майстор каза помпа друг дърпа въздух но и след всички ремонти продължава да пали трудно на студено след това работи две три мин.и гасне защо обаче тапърва ще се мъча да разбера но се надявам да попадна на точния човек този път.
Pages: 1 2