Волво Клуб - България

Full Version: проблем с охладителната система на Волво с 40 1.9 Д 115
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте.
Купих си Волвото преди седмица и ми направи впечатление че сазадава високо налягане в системата.
Направихме тест за изгорели газове в системата и теста излезе отрицателен,взех капачка за разшерителниа сад от колега но пак саштата работа.
В последствие останових че термостата не работи (останал е отворен) като го карам стрелката както е по средата и слиза надолу по скалата.Вчера го покарах и днес като отворих капака видчх че липсва течност в разшерителния сад.Като развих капачката изсаска и течността доиде на мястото си.Молч за полезни савети.
Благодаря предварително.
murci_81 Wrote:Здравейте.
Купих си Волвото преди седмица и ми направи впечатление че сазадава високо налягане в системата.
Направихме тест за изгорели газове в системата и теста излезе отрицателен,взех капачка за разшерителниа сад от колега но пак саштата работа.
В последствие останових че термостата не работи (останал е отворен) като го карам стрелката както е по средата и слиза надолу по скалата.Вчера го покарах и днес като отворих капака видчх че липсва течност в разшерителния сад.Като развих капачката изсаска и течността доиде на мястото си.Молч за полезни савети.
Благодаря предварително.
Какво значи ,,създава високо налягане"?Охладителната система работи под налягане. Нормално е да като разхлабиш капачката да изсъска и даже да прелее.Нивото на антифриза се гледа на студено.
На студено бях го гледал и липсваше.Катоотворих капака и изсаска нивото си доиде на мястото.
Гарнитура или спукана глава.100% изпитано е.Симптомите които описваш,при мен бяха същите.
Да но нали точно за това направих този тест за изгорели газове в антифриза ,течността в епроветката не се оцвети.?
На студено си долей антифриз, покарай я и виж дали ще има промяна в нивото.
При пробита гарнитура може да се появят мехурчета на отворена капачка, но ако цепнатината е много малка поради налягането при затворена с-ма антифриза влиза в цилиндъра и излиза с изгорелите газове.
Ако след всяко каране доливаш антифриз най-вероятно е гарнитура.
не доливам изобшто но колегата които тварди че е сигурен за гарнитура или спукана глава ме плаши.
murci_81 Wrote:не доливам изобшто но колегата които тварди че е сигурен за гарнитура или спукана глава ме плаши.
Щом не доливаш-няма страшно!Не се вкарвай във филми.Гледай на студено нивото и задължително колата да е на равно място,че иначе лъже! Smile
Здравейте.
Мисля че открих проблема от каде идва,извадих танкото маркучче от разширителното казанче и видях че когато колата е на обороти не врашта течност едва когато подам повечко газ тогава врашта и то с прекасвания.
murci_81 Wrote:Здравейте.
Мисля че открих проблема от каде идва,извадих танкото маркучче от разширителното казанче и видях че когато колата е на обороти не врашта течност едва когато подам повечко газ тогава врашта и то с прекасвания.
Това е нормално!Не разбирам какъв проблем имаш,щом като не ти се губи антифриз?! Smile
Pages: 1 2