Волво Клуб - България

Full Version: Volvo XC90/185 - гасне в движение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги,

Днес се случи 2-пъти да изгасне двигателя в движение и веднъж на място /P/. Въртя ключа и си пали нормално....
Закачих го на VIDA... На някой да му се е случвало? Някакви идеи?
Здравей колега,
Единственото което виждам като грешка е ECM 2960. Не разбирам от D5, но единственото което се сещам е да почистиш свръзките и контактите на инжекторите. Разкачи акумулатора преди това.
Колата ти е с дистанционно запалване най-вероятно и затова имаш CEM - 9C03.
Другите две грешки не знам защо са там. Нещо е било разкачено, най-вероятно докато са слагали дистанционното.
Не, не е с дистанционно. CEM - 9C03 според мен показва, че не се включва осветлението около контактния ключ при отключване на автомобила - и да, не свети от известно време..
Не знам. Колегите ако може да насочат. Аз продължавам да си мисля че е добре да се проверят свръзките и кабелите около двигателя.
che4ef Wrote:Не знам. Колегите ако може да насочат. Аз продължавам да си мисля че е добре да се проверят свръзките и кабелите около двигателя.
Точно това е - връзката на 3-ти цилиндър.
Явно буксата дава лош контакт на моменти или се налага нейната смяна. Не е много срещан проблем, но съществува.
Другите грешки не биха имали отношение към гасненето.

btw ... Хубавото е, че е 3-ти, защото лесно се намира :mrgreen:
Влади, почистих буксата с wd40 на 3-ти цилиндър, но грешката отново се появява. Днес 1 час въртях градско и не е изгасвала...
Не трябваше с wd40. Има специални препарати за ел.контакти.
Дааа, сетих се по-късно че не трябваше с него. Ще си поправя грешкатаSmile ...пък ще видим резултата.
Един приятел имаше същия проблем ,но на пежо 406 hdi ( гаснеше му в движение и не се знаеше от какво ) .В последствие реши така да кара колата докато не избие от някъде .След известно време колата умря на цяло - в сервиза на пежо констатираха ,че компютъра е изгорял и казаха ,че проблема с гасенето ще го правят след като сменят компютъра .Смениха го и след като за пореден път колата изгасна в движение откриха ,че кабелите на една от дюзите били леееко оголени и там давали на късо - поради безхаберието проявено от собственика на колата се е стигнало и до подмяна на компютър ( total около 1000лв. ) Smile

поздрави от мен и дано намериш повредата по-бързо ,за да не се получи и при теб голяма болка Wink
Почистих буксата с каквото трябва, колата върви на 6 и не гасне...., но при тест с Vida отново се появява грешката за 3-ти инжектор.
Pages: 1 2 3