Волво Клуб - България

Full Version: СЕМ модул - ВОЛВО ХС90 2004 год. D5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Имам проблем със сем модула волво хц90 2004 163кс някои Нае ли и сменял ли е тази част за каква сума става ваприс и само мото пфое ли могат да го оправят благодаря
cholakov9 Wrote:Имам проблем със сем модула волво хц90 2004 163кс някои Нае ли и сменял ли е тази част за каква сума става ваприс и само мото пфое ли могат да го оправят благодаря
Здравей, колега!

Как е диагностициран проблемът?
Ако се наложи смяна - само в МП могат да източат и програмират новия.
Има и друг вариант, който се нарича Ники Добрев (nik_dob), но не знам дали е в България сега.
Пиши му, има и негова тема, защото му се отдава да ремонтира подобни неща Wink

Поздрави!
Dodo 155 Wrote:
cholakov9 Wrote:Имам проблем със сем модула волво хц90 2004 163кс някои Нае ли и сменял ли е тази част за каква сума става ваприс и само мото пфое ли могат да го оправят благодаря
Здравей, колега!

Как е диагностициран проблемът?
Ако се наложи смяна - само в МП могат да източат и програмират новия.
Има и друг вариант, който се нарича Ники Добрев (nik_dob), но не знам дали е в България сега.
Пиши му, има и негова тема, защото му се отдава да ремонтира подобни неща Wink

Поздрави!
Благодаря за отговора колата губи фарове и цялата електроника за стотни и после всичко е ок бях пратил сем на колега от форума този проблем се появява само при високи температури каза че е сложил охладител но пак го направи ще пила непремено на човека благодаря
Здавейте, Колега
...карам XC70 2003, D5 163 к.с.; аз имах преди 2 почти години странен проблем с колата - заключваше се и...няма отваряне. в Мото-Пфое Бургас успяха да я товорят и всичко беше наред до миналата ноwa година, когато се заключи пак. Откарах я с паяк до Мото Пфое - София и прецениха че проблема е в CEM - модула. Цената им беше 1984 лв.(по памет приблизително)
В крайна сметка го намерих и го поръчах от Щатите, откъдето заедно с доставката ми излезе приблизително 1200 лв. След смяната в Мото-Пфое(да чукна на дърво:-) проблемът не се е появявал отново. Номерът по каталога на Волво е 30657629; можеш да потърсиш в eBay и ще видиш кои щатски дилъри го предлагат с доставка до Европа и да прецениш кое си струва :-)
Разбира се оттогава много вода изтече и курсът на долара е доста по-различен; освен това трябва да имаш кредитна карта и т.н.

Успех:-)
Здравей,
А дали проверихте пакета на ключа? Имах същият проблем и също обвинихме CEM, обаче се оказа, че не прави добър контакт една от пластините на пакета... Леко запилване и контактен спрей пей сърце Smile
justincase Wrote:Здавейте, Колега
...карам XC70 2003, D5 163 к.с.; аз имах преди 2 почти години странен проблем с колата - заключваше се и...няма отваряне. в Мото-Пфое Бургас успяха да я товорят и всичко беше наред до миналата ноwa година, когато се заключи пак. Откарах я с паяк до Мото Пфое - София и прецениха че проблема е в CEM - модула. Цената им беше 1984 лв.(по памет приблизително)
В крайна сметка го намерих и го поръчах от Щатите, откъдето заедно с доставката ми излезе приблизително 1200 лв. След смяната в Мото-Пфое(да чукна на дърво:-) проблемът не се е появявал отново. Номерът по каталога на Волво е 30657629; можеш да потърсиш в eBay и ще видиш кои щатски дилъри го предлагат с доставка до Европа и да прецениш кое си струва :-)
Разбира се оттогава много вода изтече и курсът на долара е доста по-различен; освен това трябва да имаш кредитна карта и т.н.

Успех:-)
А каква сума ти взеха мото пфое за останалата част от работата ако някои е намерил решение на проблема нека пише а за момента климата на мах и гараж това е няма как знае ли някои дали зимата ще го има този проблем
cholakov9 Wrote:Благодаря за отговора колата губи фарове и цялата електроника за стотни и после всичко е ок бях пратил сем на колега от форума този проблем се появява само при високи температури каза че е сложил охладител но пак го направи ще пила непремено на човека благодаря


Не е само реадиатор на процесора. Сменил съм и три чип-а, които бяха с максимално допустима работна температура 85 градуса.
Проблема е, че и процесора е с работна температура от -40 до +85 а не както трябва за аутомотив електроника -> +105 или +125 градуса. За да се реши проблема вероятно и проц-а ще трябва да се смени.
Tisho Wrote:
cholakov9 Wrote:Благодаря за отговора колата губи фарове и цялата електроника за стотни и после всичко е ок бях пратил сем на колега от форума този проблем се появява само при високи температури каза че е сложил охладител но пак го направи ще пила непремено на човека благодаря


Не е само реадиатор на процесора. Сменил съм и три чип-а, които бяха с максимално допустима работна температура 85 градуса.
Проблема е, че и процесора е с работна температура от -40 до +85 а не както трябва за аутомотив електроника -> +105 или +125 градуса. За да се реши проблема вероятно и проц-а ще трябва да се смени.
Тишо, наясно си с електрониката явно, ако това реши проблема на колегата се нареждам и аз на опашката...
EEEE Wrote:
Tisho Wrote:
cholakov9 Wrote:Благодаря за отговора колата губи фарове и цялата електроника за стотни и после всичко е ок бях пратил сем на колега от форума този проблем се появява само при високи температури каза че е сложил охладител но пак го направи ще пила непремено на човека благодаря


Не е само реадиатор на процесора. Сменил съм и три чип-а, които бяха с максимално допустима работна температура 85 градуса.
Проблема е, че и процесора е с работна температура от -40 до +85 а не както трябва за аутомотив електроника -> +105 или +125 градуса. За да се реши проблема вероятно и проц-а ще трябва да се смени.
Тишо, наясно си с електрониката явно, ако това реши проблема на колегата се нареждам и аз на опашката...
колеги днес продадох джипа си и мисля да си взема 185 коня пуснах тема но явно никои не е гледал този в пловдив но все пак благодаря на тишо че е намрил вариант за оправата.