Волво Клуб - България

Full Version: Съвет при купуване на V70 XC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,

Вчера видях на живо и покарах тази кола: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439560462235709&slink=agzd0i">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=agzd0i</a><!-- m -->

Отдавна съм фен на XC70 и много искам да си взема!

На пръв поглед всичко изглежда много добре. Внесена е от швейцария, което е почти сигурно, понеже има лепенка на швейцарска хижа и е с транзитни номера за август. Също си има и сервизни документи, но колко са истински, мога само да гадая.

Това, което ме притеснява е, че ми се струва съмнително евтина на фона на останалите на пазара. Продавачът твърди, че е заради външния вид, понеже е поочукана на няколко места. Възможно, но въпреки това, като гледах цените им в германия и не ми се връзва сметката. А и като цяло хич не мога да се доверя на продавачите на коли, защо ли...

Като я карах не забелязах нещо необичайно, не чух тракане по окачването, като цяло всичко ми изглежда много добре. Пробвах, типтроник, авто пилот и тн... всичко работи. Двигателя беше мит, което е лош признак, нe забелязах омасляване отдолу, маслото беше тъмно, но не прекалено.

Но ме опасяват нещата, които няма как да разбера, като състояние на двигател, скоростна, турбо и 4х4. Също в книжката не видах да има някакви ремонти по тях, навежда ме на мисълта, че на тези километри (250 000) си им идва времето да се развалят от амортизация. Има ли начин да проверя дали работи 4х4то с тест в града?

Някой може ли да ми даде съвет, как евентуално мога да ги проверя? Или да ме опътите към сервиз в който да я закарам за оглед, където да разбират от спецификите на Волво? Също може би и за компютърна диагностика?

Предварително благодаря за съдействието!

Поздрави
Стоил Димитров
Колега, това което мога да те посъветвам е да отидеш с колата в Мото Пфое - там ще я прегледат и ще ти кажат за евентуални грешки и проблеми по ДВГ, турбо и т.н.
StoilVD Wrote:Има ли начин да проверя дали работи 4х4то с тест в града?

Намираш сервиз с подемник, качвате я на него и вдигате колата така че да се отделят от пода и 4-те колела. След това палиш, включваш на D и гледаш какво се случва. Ако всичко е наред трябва да се завъртят и 4-те колела.
Здравейте,

Много благодаря за бързите отговори. Ще проверя как сотят нещата за преглед в МотоПфое. Предполагам, че там ще могат да направят и теста с подемника.

Имам още едно питане. Запознати ли сте със статистика за автоматичните скоростни кутии на този модел? Чувал съм, че са проблемни. При тези километри дали не е време за смяна/ремонт? Предполагам
ще е скъпо начинание? Има ли някаква закономерност/статистика, често срещан проблем, или може да изкара и по-дълго без проблеми?

Благодаря!

Поздрави,
Стоил
Stanchoni Wrote:
StoilVD Wrote:Има ли начин да проверя дали работи 4х4то с тест в града?


Намираш сервиз с подемник, качвате я на него и вдигате колата така че да се отделят от пода и 4-те колела. След това палиш, включваш на D и гледаш какво се случва. Ако всичко е наред трябва да се завъртят и 4-те колела.
Big Grin Big Grin И почва една дискотека по таблото,и едни прещраквания по колелата...- да не ти е у памет!Най-много да прецакаш системата!Системата е електронна,поне след 2006-та Wink Закарай я в МП,там ще ти кажат дали работи. Smile
Ако сервизирана добре в МП ще ти кажат и за АСК.
В МП по същият начин тестват 4х4-то и ходовата част(лагери, карета).
pliva Wrote:
Stanchoni Wrote:
StoilVD Wrote:Има ли начин да проверя дали работи 4х4то с тест в града?


Намираш сервиз с подемник, качвате я на него и вдигате колата така че да се отделят от пода и 4-те колела. След това палиш, включваш на D и гледаш какво се случва. Ако всичко е наред трябва да се завъртят и 4-те колела.
Big Grin Big Grin И почва една дискотека по таблото,и едни прещраквания по колелата...- да не ти е у памет!Най-много да прецакаш системата!Системата е електронна,поне след 2006-та Wink Закарай я в МП,там ще ти кажат дали работи. Smile

Защо? Каква е причината нещо да се прецака? Confusedhock:

Един лаишки въпрос - защо на някой са именувани V70 XC, а други XC70? Каква е разликата? Big Grin
Не,не мисля,че ще се прецака!Просто веднъж го качих така и като подадох малко газ,наистина таблото пощуря и по колелата едни прещраквания...Може би ако се изключи DTSC няма да е така!А разликата между V70 XC и XC70 мисля,че е по-високия клиренс и подсилена ходова част на второто.Не съм 100% сигурен Wink
WINERGY Wrote:Един лаишки въпрос - защо на някой са именувани V70 XC, а други XC70? Каква е разликата? Big Grin

Когато модела влиза някъде 1997 година е изцяло базиран на първото поколение V70. Единствената разлика при V70XC от първата генерация е AWD системата. Това продължава до около 2001 година, когато Волво, както Субару разбират, че ще има огромен интерес към високо проходими комбита и решават да създадат нов модел- XC70 също базиран на V70, но повдигнат и отново екипиран с Халдекс. Както Субару Легаси и Аутбак.

Поздрави
StoilVD Wrote:Здравейте,

Много благодаря за бързите отговори. Ще проверя как сотят нещата за преглед в МотоПфое. Предполагам, че там ще могат да направят и теста с подемника.

Имам още едно питане. Запознати ли сте със статистика за автоматичните скоростни кутии на този модел? Чувал съм, че са проблемни. При тези километри дали не е време за смяна/ремонт? Предполагам
ще е скъпо начинание? Има ли някаква закономерност/статистика, често срещан проблем, или може да изкара и по-дълго без проблеми?

Благодаря!

Поздрави,
Стоил


В МП мога да ти извадят и сервизната история на колата, както и да проверят дали километража е връщан. Според мен диагностиката там е задължителна.
Pages: 1 2