Волво Клуб - България

Full Version: Съвет за закупуване н 850
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, на финалната права съм за закупуването на Волво НО след изчитане на повечето теми и мнения от вас реших все пак първо да се допитам и тук. Спрял съм се на 850 комби бензин. След много гледане и търсене установих, че предлагането на такива коли в българия е много лимитирано. Първоначалната ми идея беше а Т5 но такива не се предлагат с изключение на едно което до колкото разбрах от продавача е проблемно с регистрацията <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436808500717141&slink=ahbu2s">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ahbu2s</a><!-- m --> и следващата ми спирка е на 2.5 20v ето го <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c1301702">http://www.cars.bg/c1301702</a><!-- m --> ...
Та въпроса молбата или както и да се нарече е да ме посъветвате за тези машини които съм споделил...дали случайно не е някой от форума и не ги познавате и как ви се струват и ако имам късмет някой да изпадне с още по добра машина за продаване. Благодаря Smile
Отивай и карай, гледай да не хлопа и да работи нормално, виж дали не свети някоя лампа по таблото, закарай я някъде да и пуснат един тестер и изрично ги помоли да проверят дали километража е "пипан".
И тази лампа която не свети да видиш дали не е отстранена.
Добре си се ориентирал колега,това са страхотни машини!
Само си отваряй по-широко очите,добрата и поддържана кола си личи!
Успех!!!
А от къде си ти?
Здрасти колега,
Имам 850 и съм решил да го продавам - 2.5 бензин 20V, 170 к.с., 155 000 реални км, всички екстри за модела, черен цвят. Колата е карана само на бензин и съответно няма ГУ. В близките седмици като ми остане време ще пусна обява+снимки. Ако не си взел нещо до тогава хвърляй по едно око във форума. Ориентировъчна цена 3300 лв.
Здравейте, и аз започвам с нужда от съвет при закупуване. След дълго лутане и огледи на какви ли не марки и модели се спрях на Волво 850 2.0 126к.с.
Това е колата която гледам: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444920530299865&slink=bae8xl">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bae8xl</a><!-- m -->

Въпросите ми са:
Добър ли е избора на двигател и за какво трябва да гледам и да внимавам при тях? Казаха ми, че с газова страдат от глава и клапани но дали 10 или 20 клапана?

Какво видях днес:
От нещата от снимките липсват алуминиевите джанти, касетофона, ветробраните и е с по-малък акомулатор. Съответно ако се спра на нея ще пазаря по-ниска цена.

Пали от раз, като премине на газ леко отихва.
Не излизат пари от пръчката или капачката за масло.
Като се дигне капачката на маслото се вижда нагар.
Вмомента се кара с 15w50.
Не видях локвичка с масло.
Не трака, не тропа, върви и ускорява добре, спирането ми се струва тежко.
Съединителят е доста висок като педал, а отделянето става над средата и колата си потегля на равно без газ.
Тампоните/гумите на макферсъна не се въртят, колата под натиск не се клатушка.

Притеснява ме нагара, маслото и липсата на нещата от снимките. Мисля си съответно да предложа 2000лв., ако майстора даде положителен резултат от окачване и компресия.
След кратки размисли и прочит на безбройните отговори и коментари след предишния ми пост, се реших и взех волвото. Първите ми впечатления са много добри, колата вече е измита изпрана и с ново радио. С Pioneer 180UBG заводските колони извадиха удивително чист звук и силен бас.
След разходка до пирдоп в 5.30 сутринта на температури -4 до 1 градуса, недвузначно разбрах че трябва да сменя термостата и го направих.
Смених крушките на таблото и шунтирах димера на максимална степен. Реших, че е излишно да купувам друг, тази функция не ми трябва, а крушките от 2 вата осветяват идеално.

Ангренажният ремък е сменян, но планирам скоро да направя нова смяна и цялостно обслужване, поради лек теч на масло. Искам да върна колата поне на 10w40.
Задните амортисьори са сменени, но вероятно се нуждае от пружини, дискове и накладки. Мисля да си ги сменя сам, насочил съм се към Ate и пружини LESJOFORS усилено изпълнение (все пак се вози газова 24/7).
Трябват ми и нови зимни гуми, за момента съм се спрял на Uniroyal M+S 77 195/65/15. Живея в София и не планирам екстремни изпълнения, ще си купя вериги за всеки случай.
Някой пробвал ли ги е, ще опират ли заради +5 височина?
Приемам препоръки и за други марки и модели.

Поздрави.
Преди седем-осем месеца смених задните пружини със същите, към които си се насочил, колега. Нямам никакви забележки.
По отношение размера на гумите - до скоро карах колата с всесезонни, същия размер - проблеми никакви.