Волво Клуб - България

Full Version: Предно стъкло
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Защо така яко ми се поти предното стъкло?
А теч на антифриз имаш ли?
SAMUIL Wrote:Защо така яко ми се поти предното стъкло?

Когато е валял дъжд ? или постоянно ?
Ако изпотеното е леко мазно най-вероятно имаш проблем с радиатора на парното - за смяна е.
bg_tiger1978 Wrote:А теч на антифриз имаш ли?
Ако стои мазно 100% е теч на антифриз.
Не съм забелязал дали е мазно изпотеното!?
Ще проверя и ще кажа!
Колега, провери дали конденза е леко мазен, както са те посъветвали и другите колеги. Ако не можеш да прецениш, свали корите пред предните седалки и огледай за макар и минимални следи от охладителна течност около радиатора на парното.
При мен беше много слабо сълзене в горната част на радиатора, в разширителния съд дори не се забелязваше като теч, но влагата е достатъчна да прави мизерии по стъклото по това време на годината.
Здравейте колеги! Извинявам се че ползвам темата на колегата,но забелязах че предното ми стъкло може би е отлепено в долната част. Тази пластмаса ,която е отвън се е отделила от стъклото. При вас как е (не мърда тази пластмаса от стъклото)? Дори лятото като се нагрее има поне 2 милиметра разстояние от стъклото. Пробвах да я дръпна и се свърза към стъклото. Това май трябва да се лепи? Трябва ли цялото да се свали? Не съм запознат.
Ммм дааа,изпотеното е мазно!!!
Ще се сменя радиатора на парното но въпроса е как и с какъв да го заменя (нов или втора ръка)?
Самуил здравей. Вероятно теча е много малък защото не си писал да ти пада нивото на антифриза или аз не съм прочел. Аз сменях на моето 850 радиатора. Проблема при мен беше че гарнитурата изпускаше при загряла кола, губеше антифризи и налягането в охладителната система беше голямо. Смених гарнитурата, преди това радиатора на парното и нещата се оправиха.
Сега на въпроса ти - нов радиатор си вземи. Пластмасови са и с втора ръка поне на мен не ми се рискува. Когато сменяш радиатора задължително смени силиконовите пръстенчета - две на брой. Радиатора знам че Behr и Nissen не са лоши. Оригинален на Волво си е най-добре, но сигурно ще ти искат много пари. Помня че моя от e-bay го купих - оригинален на Волво за 230 долара. Дилъра ми искаше 350. Нещо такова. Двете пръстенчета за които споменах ти препоръчвам да ги вземеш от Мото Пфое. Скъпи са, но има защо.

Поздрави.
Pages: 1 2 3