Здрасти,
Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.
Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.
Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре
Здрасти,
Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.
Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.
Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре
Ами така са, там не съм разглобявал(дано и да не ми се наложи), но по пътя на логиката най-вероятно на единия вал са наредени изпускателните клапани, а на другия смукателните
Ами така са, там не съм разглобявал(дано и да не ми се наложи), но по пътя на логиката най-вероятно на единия вал са наредени изпускателните клапани, а на другия смукателните
spiritus Wrote:Здрасти,
Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.
Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.
Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре
Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър
Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са
В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:
spiritus Wrote:Здрасти,
Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.
Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.
Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре
Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър
Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са
В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:
точно така, браво жоре, 5202 е 126 кс, а 5204 е 144
точно така, браво жоре, 5202 е 126 кс, а 5204 е 144
BOCK GT1 Wrote:spiritus Wrote:Здрасти,
Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.
Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.
Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре
Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър
Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:
Браво бе, нали В 5202 е двувалов мотор? С десет клапана общо ? Ами не мислите ли , че точно по пет клапана има на всеки от двата вала?
Значи отговора на въпроса на spiritus е - да може по пет на вал! :roll:
BOCK GT1 Wrote:spiritus Wrote:Здрасти,
Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.
Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.
Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре
Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър
Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:
Браво бе, нали В 5202 е двувалов мотор? С десет клапана общо ? Ами не мислите ли , че точно по пет клапана има на всеки от двата вала?
Значи отговора на въпроса на spiritus е - да може по пет на вал! :roll: