Волво Клуб - България

Full Version: Тип двигател
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?

Аре
Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?

Аре
Ами така са, там не съм разглобявал(дано и да не ми се наложи), но по пътя на логиката най-вероятно на единия вал са наредени изпускателните клапани, а на другия смукателните
Ами така са, там не съм разглобявал(дано и да не ми се наложи), но по пътя на логиката най-вероятно на единия вал са наредени изпускателните клапани, а на другия смукателните

BOCK GT1

spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:

BOCK GT1

spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:
точно така, браво жоре, 5202 е 126 кс, а 5204 е 144
точно така, браво жоре, 5202 е 126 кс, а 5204 е 144
BOCK GT1 Wrote:
spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:

Браво бе, нали В 5202 е двувалов мотор? С десет клапана общо ? Ами не мислите ли , че точно по пет клапана има на всеки от двата вала?

Значи отговора на въпроса на spiritus е - да може по пет на вал! :roll:
BOCK GT1 Wrote:
spiritus Wrote:Здрасти,

Едно малко тъпо въпросче, за което извинете.

Ангренажния ми ремък задвижва две големи колела за разпределителни валове (на капака на двигателя пише DOHC, но това може да не е оригинално). По талон двигателя ми е В5202. Като се ровя из мрежата установявам, че В5202 е двигател с 10 клапана.

Въпроса е - възможно ли е на един разпределителен вал да са закачени само 5 клапана?
Аре

Не е възможно.
Абревиатурата на двигателя В5202 се чете така:
В - бензин
5 - 5 цилиндъра
20 - 2000 кубика обем двигател
2- по 2 клапана на цилиндър

Тези двигатели с по 4 клапана и обем 2000 куб. са В5204 и двадесетина коня отгоре.
А какво ти пише на пластмасата(капака) на двигателя, това не е ТОЧЕН ориентир за BG. :!:

Браво бе, нали В 5202 е двувалов мотор? С десет клапана общо ? Ами не мислите ли , че точно по пет клапана има на всеки от двата вала?

Значи отговора на въпроса на spiritus е - да може по пет на вал! :roll:
Pages: 1 2 3